Loading Події

« Усі Події

  • This event has passed.

CEM 6 (Customer Experience Management 6)

21 Лютого 2019 в 08:00 - 19:00

| 5000грн

Подія Navigation

Конференція Customer Experience Management 6

Наразі ринок перенасичений одноманітними товарами та послугами, які викликають у клієнта нудьгу.

І тільки унікальний клієнтський сервіс надає можливість зберігати конкурентну перевагу компанії протягом тривалого часу, оскільки не можливо ідентично скопіювати і відтворити емоційну складову, яка формує додаткову цінність для клієнта.

Саме тому, фокус уваги і пріоритети більшості прогресивних компаній першочергово зосереджені на удосконаленні клієнтського досвіду та сервісу.

  • Як перевершити очікування клієнтів ?
  • Як відрізнятися видатним сервісом і ефективними інструментами?
  • Як утримувати тимчасову монополію своєї компанії у свідомості клієнтів?

Щоб дізнатися про це, запрошую вас взяти участь в шостій практичній Customer Experience Management 6 21 лютого 2019 в Ramada Encore Kiev Customer Experience Management 6

Конференція Customer Experience Management 6 надає можливість дізнатись ключові тренди в управлінні клієнтським досвідом від Олега Косса та Анастасії Владичинської.

Розглянути кейси від компаній Citrus та Goodwine по діджіталізації і впровадженню штучного інтелекту для обробки BigData та побудови якісної взаємодії з клієнтами.

Ознайомитись із результатами аналітичних досліджень споживчого ринку 2018 року і трендами 2019 року від Nielsen Ukraine.

Синтезувати унікальний трансформаційні підходи до якісної взаємодії з клієнтами у компаніях з багатим досвідом у В2В сегменті , таких як банк ПУМБ і компанії karabas.com.

Навчитися впроваджувати клієнтського сервіс в єдиній логіці з дилерськими мережами у Winner Imports Ukraine.

Удосконалити сервісне мислення «customer intimisimmi» на кшталт Ярослава Заблоцького.

КЛЮЧОВА ЦІННІСТЬ ЗАХОДУ: невичерпне джерело унікальних ідей та рішень відкривається при виході за межі сприйняття клієнтського сервісу своєї галузі. Тривіальні підходи до розуміння клієнтів, які застосовуються у несуміжних бізнес напрямках, можуть стати унікальними для Вашої компанії та призвести до конкурентної переваги.

«Компанії, які усвідомлюють цінність і вартість довіри клієнтів, вже відрізняються видатним сервісом і світовим визнанням.»

Програма конференції >>> cem.kagroup.ua
тел. +38 (044) 374-0094
Спеціальна пропозиція 4 квитка по ціні 3.
Організатор: KA Group – провайдер бізнес-заходів преміум класу.

Деталі

Дата:
21 Лютого 2019
Час:
08:00 - 19:00
Ціна:
5000грн
Сайт:
http://cem.kagroup.ua

Організатор

KA Group – провайдер бізнес-заходів преміум класу
Телефон:
+38 (044) 374-00-94
Е-mail:
info@kagroup.com.ua
Сайт:
http://kagroup.ua

Місце проведення

Ramada Encore Kyiv
Столичне шосе, 103
Kyiv, 03131 Украина
+ Google Map
Телефон:
044 205 1515
Сайт:
wyndhamhotels.com