Можна скільки завгодно критикувати блогерів та лідерів думок, але факт є фактом: їм довіряють. За даними Influencer Marketing Hub, 82 % споживачів ймовірніше за все звернуть увагу на товари чи послуги, які рекламуються, якщо отримають інформацію про них від лідерів думок. Тому якщо бренд досі не скористався таким видом просування, він невблаганно програє, втрачаючи пізнаваність, […]
Кожен власник бізнесу націлений на розвиток і масштабування. Для залучення нових клієнтів і утримання старих задіюються всі можливі канали реклами і просування, як в офлайн-, так і в онлайн-просторі. Все більше компаній-рекламодавців обирають affiliate-маркетинг в якості каналу продажів, адже він вже довів свою ефективність на прикладі великих міжнародних і локальних брендів. Оплата відбувається за конкретну […]
За даними Cisco, до кінця 2021 року буде 1,9 мільярда користувачів інтернет-відео, що становить 80% інтернет-трафіку. Тенденції в соціальних мережах підтверджують це твердження. Дослідження SimilarWeb показує, що користувачі тепер витрачають 53 хвилини в день, споживаючи контент в Instagram. Єдиний сайт в соціальних мережах, де люди проводять більше часу, це Facebook, в середньому 58 хвилин в […]
На сьогоднішній день сидіти над підручниками, бігати на курси після роботи або платити шалені гроші за індивідуальні заняття з англійської мови – вчорашній день. Зараз освоювати іноземну мову продуктивніше з подкастами. Бо це: зручно; мобільно; не дорого. Слухати їх можна на будь-якому гаджеті, коли завгодно, і в максимально зручний час. 1. The English We Speak […]
Стрімкий розвиток високих технологій має великий вплив не тільки на уклад нашого життя, але і на вибір майбутньої професії. Багатьох людей цікавить питання: чи залишаться затребуваними в майбутньому нинішні професії? В даний час з’явилося багато професій, яких не існувало раніше. Хто б міг подумати, що з’являться незвичні для нас професії, такі як розробник мобільних додатків […]
Останнім часом деякі рекламні компанії стали позиціонувати себе як Performance marketing агентства. Здавалося б, ще вчора вони пропонували своїм клієнтам практично той же набір рекламних послуг, але називали їх інтернет-маркетингом, комплексним просуванням або просто пропонували набір послуг (SEO-просування, контекстна реклама, SMM тощо). Що ж змінилося? Зміни дійсно є, і вони принципові. В першу чергу вони […]
Фасиліті-менеджмент набирає обертів. Те, що перш визначалося як посадуа «завідувача господарством», тепер прагне перекваліфікуватися в спеціальність фасиліті-менеджера. Але що це таке, чим насправді повинен керувати фахівець ФМ і головне – що чекає його через 5-10 років, тільки належить з’ясувати. Що таке фасиліті-менеджмент і кому він потрібен? Фасиліті-менеждмент – слово, яке визначає систему управління внутрішніми і […]
Головна проблема інтернет-магазинів полягає в тому, що вони не можуть знайти популярні товари для продажу в Інтернеті. Через величезну кількості товарів, що наповнили сучасний ринок, важко відшукати продукти, які можна швидко реалізувати і отримати хороший прибуток. Справа в тому, що магазини електронної комерції працюють по одній і тій же схемі. Їх стратегії онлайн-продажів схожі одна […]
Рейтинги сайтів – питання дуже тонке. По-перше, складати їх можна, оцінюючи ресурс з самих різних параметрів. По-друге – ці параметри постійно перебувають в русі. Наприклад, можна скласти рейтинг онлайн-магазинів за останній рік по заявленому ними чистому доходу. Або за процентним співвідношенням купівельного попиту. Або по зростанню популярності. Однак всі ці досягнення – категорія змінна, і через […]
Конструктор сайтів – унікальна система, що дозволяє користувачам інтернет-ресурсів створювати сайти, не маючи відповідної технічної підготовки. Вона допомагає у виборі типу сайтів і сама робить всю складну процедуру для створення інтернет-ресурсу: готує шаблон дизайну і забезпечує належне кольорове оформлення. За допомогою унікальної системи можна розмістити на сторінках сайту зображення і текстові документи. Завдяки конструктору власники […]
Історії в Instagram – самий зростаючий медіаформат. У сьогоднішньому світі, що орієнтований на соціальні спільноти, Історії на всіх типах платформ виявляються цінним активом в рамках будь-якої маркетингової стратегії бренду. Більше 500 мільйонів користувачів щодня постять сторіз. Ця функція буде популярною в найближчі кілька років. Instagram Stories – це модно! Сторіс – це вертикальні фотографії або відео […]
Різдвяні та новорічні свята перетворилися на перегони рекламних агенцій по створенню сентиментальних відео. Особливого успіху в цьому змаганні досягла Великобританія, де бренди витрачають на промо-кампанії мільярдні бюджети. Спробуємо розібратися, які прийоми для залучення покупців вони використовують і чи приносить це прибуток. П’ять технік, які бренди застосовують у святковій рекламі Розповісти історію Сторітеллінг в продажах набив […]
Якщо ви є дизайнером або креативщиком або вам просто потрібні хороші зображення для вашого сайту, реклами в пресі або в соціальних мережах, ви напевно стикалися з терміном «стокові зображення» або «стокові фотографії». Стокові фотографії, як правило, високоякісні зображення, створені професійними фотографами і продаються на певних майданчиках, таких як, наприклад – Depositphotos. Є багато відмінних стокових ресурсів […]
Індустрія мобільних телефонів вважається однією з найбільш прогресивних в сучасному світі. 90% жителів нашої планети незалежно від віку та професії, щодня користуються гаджетами (мобільними телефонами). Перший дзвінок з апарату стільникового зв’язку був зроблений його конструктором Мартіном Купером, який народився в 1928 році в Чікаго, США, в родині єврейських емігрантів з України, які жили раніше в […]
Комплексний інтернет-маркетинг передбачає використання різних інструментів для просування бізнесу. Надається маркетинговими агентствами або командою фахівців. Окремі фрілансери і копірайтери з таким завданням не впораються, так як у них просто не вистачить знань, досвіду і, звичайно ж, часу. Головна мета комплексного інтернет-маркетингу – створення загальної стратегії для отримання цільового трафіку. Кожен майданчик, будь-то сайт, група в […]
Якщо ви вважаєте, що маркетинг – це довго, дорого і доступно тільки для обраних, то у мене для вас хороші новини. Ви помиляєтесь. Що в офлайні, що в інтернеті, можна успішно розкручувати свій бізнес, інвестуючи при цьому мінімальну кількість часу і грошей. У цій статті, на основі досвіду просування бізнесу клієнтів в AG Marketing, я […]
Бізнес упевнено зростає за кількістю представників, щодня в Україні реєструється близько 100 юридичних осіб. Чи це зростання є показником реального економічного розвитку та покращення бізнес-клімату або це яскрава мильна бульбашка, що має значення лише в розрізі статистичних звітів? Упродовж 2019 року в Україні зареєстровано 38 307 юридичних осіб, тоді як загальна кількість юросіб, які офіційно […]
Наш мозок обробляє візуальні дані в 60 000 разів швидше, ніж текст, і цього повинно бути достатньо, щоб переконати вас, що візуальні ефекти можуть значно поліпшити вашу кампанію в соціальних мережах. Перш ніж ви почнете виділяти час і ресурси на створення нового зображення, вам необхідно з’ясувати, який тип візуального контенту привертає ваша аудиторія. Отримуйте історичні […]
Однією з найбільш популярних на даний момент платформ, за допомогою якої можна заробити, є Інстаграм. Будь-яка людина, якій є про що сказати, може запросто створити власну сторінку і ділитися своїм досвідом, знаннями і вміннями. Однак без просування передплатники будуть рости досить повільно, відповідно і грошей аккаунт буде приносити не так багато. А адже саме на […]
Хоча засновник IKEA Інгвар Кампрад жодного разу не залучав інвестиції і не розміщував акції на біржі, йому вдалося створити найбільшого меблевого рітейлера в світі. Зараз у 53 країнах працюють 433 магазина IKEA, а продажі в 2019 році склали 45,5 мільярда доларів. Проте структура компанії вкрай непрозора, а її засновник так і не зізнався, який статок […]
Абсолютно новий та найочікуваніший стрімінговий сервіс від компанії Google, який називається Google Stadia, маленькими кроками вже почав підкорювати різні країни світу. Всі, хто так хотів ознайомитися з новою віхою ігрових технологій вже змогли отримати стартовий набір Stadia Founder’s Edition. Команді сайту gamestore.com.ua вдалося однією з перших випробувати новий сервіс, і вона вже поспішає поділитися першими […]
Ми маємо в своєму розпорядженні не такий вже великий арсенал контенту – фото, відео, текст, і все. Написання статей в LinkedIn – це відмінний спосіб виділитися на платформі, продемонструвати свій досвід і отримати уявлення про свою цільову аудиторію. Текст – це найсильніший інструмент, який ніяк не можна недооцінювати. У Linkedin так само, як і в […]
У сучасному світі дуже складно передбачити поведінку споживачів. Яка ж буде реакція маркетологів? Як інновації в маркетингу вплинуть на споживчу поведінку? У цій статті ми розповімо про найбільш ймовірні прогнози взаємодії між брендами і людьми в недалекому майбутньому, а точніше до початку 20-х років нашого століття. До основних тенденцій маркетингу відноситься вплив мобільної та супутньої […]
Сучасне життя відрізняється швидкою течією, і тим, хто хоче досягти успіху і бути в гармонії з самим собою, колись втрачає час. Особливо, коли немає можливості лягти почитати книгу або ходити на курси розвитку. Тому, коли має бути далека дорога або багато механічної діяльності, можна слухати аудіокниги в цей момент. Так би мовити, поєднувати «корисне з приємним». […]
Хештеги всюди. Твіттер, Instagram, Facebook і Pinterest використовують їх. Тепер навіть головна платформа, YouTube, додала їх. Однак, не всі люди розуміють, як, чому або де їх додавати. Що таке хештеги YouTube? Хештеги YouTube (часто позначаються символом «#») – це теги, що додаються до заголовків і описів відео, які позначають тему або категорію відео. Згідно YouTube, […]
Найгірше продається продукт, який орієнтований “на всіх” і одночасно ні на кого. Щоб завоювати місце на ринку і створити про себе унікальну виставу в свідомості споживачів, потрібно сформувати чітке позиціонування бренду. Так ви посилаєте клієнту сигнал – хто ви, що означає ваш бренд, яка ваша репутація, визначаєте місце, яке будете займати в свідомості покупців на […]
Багато брендів все ще бояться використовувати помітні і провокаційні рекламні кампанії, щоб не відштовхнути цим свою аудиторію. У той час як інші на всю «грають в рулетку», і роблять все з метою залучення до себе уваги клієнтів та ЗМІ. Хто тут правий – риторичне питання. Але було безліч випадків, коли провокація набувала абсолютно несподіваний поворот […]
Щоб заявити про себе в інтернеті, побудувати знання бренду і доносити новини до широкої аудиторії, мало створити текст і опублікувати його в блозі на сайті. Потрібно розмістити його на сайтах, які читає аудиторія бренду. Нова платформа PrPunch надає можливість зробити це доступно і ефективно. Функціонал Після реєстрації на сайті ви потрапляєте на стартову сторінку особистого […]
Бізнес-імперію Alibaba називають китайським Amazon. За 20 років компанія перетворилася з стартапу, створеного для експортерів, в найбільше в Китаї підприємство електронної комерції. Зараз послугами сервісів Alibaba користуються сотні мільйонів людей, а компанія коштує більше $480 млрд. Структура і бізнес-модель Бізнес Alibaba Group стоїть на трьох китах. Це сайти Alibaba, Taobao і Tmall. Вони створені для […]
Протягом багатьох років Pinterest говорила нам не використовувати хештеги — якщо це не один, фірмовий хештег. 26 вересня 2017 року Pinterest опублікувала офіційну заяву про можливість використання хештегів на Pinterest. Користь від цього дуже очевидна: канали хештега «найсвіжіші» і можуть відразу ж збільшити трафік, хештеги надають ще один спосіб знайти ваші Піни. Заявлена місія Pinterest […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email