Вебінар «SEO для великих продуктових компаній. Як конкурувати з мільярдними компаніями»
30 січня Collaborator проводить безкоштовний вебінар з Максимом Ніколаєнко (SEO-спеціаліаст, маркетолог, підприємець)
Про спікера:
Починав з дизайну та розробки, плавно перейшов в SEO, а далі і в маркетинг.
З 2016 року була перша робота SEO спеціаліста в компанії. В тому ж році відкрив свій офіс та пішов на вільні хліба. Основна діяльність була просування сайтів та частково маркетингові рішення для своїх клієнтів.
Паралельно з власною справою 2 роки з 2020 по 2022 рр. викладав в академії Beetroot сферу Digital Marketing. В своєму бізнесі займався розробкою, просуванням, консультаціями бізнесу та формуванням команд під різні проєкти.
Тези:
Різниця між продуктовим онлайн бізнесом та сферою послуг
Дві продуктові компанії та два підходи до розвитку
Що таке екосистеми в офлайн та онлайн бізнесі. Кілька прикладів
Різниця між простими інфлюенсерами та захисниками бренду
Інструменти для вивчення конкурентів та їх захисників бренду
Гра великих брендів в довгу на прикладі Microsoft, Adobe, WordPress, Skoda
Бенефіти від створення своєї екосистеми
Після доповіді заплановано сесію «Питання-Відповіді»