Шаблонний підхід при налаштуванні реклами в Google Ads. Що це і чому це погано?
Безкоштовний онлайн-семінар: Шаблоновий підхід при налаштуванні реклами в Google Ads. Що це і чому це погано?
Коли: 10 червня о 15.00 (за київським часом)
Численні аудити рекламних акаунтів Google Ads показали:
На ринку існують певні стилі ведення акаунтів, яких фахівці дотримуються як заповідей;
Один і той же спосіб налаштування може застосовуватися для різних ніш;
Далеко не завжди тестуються різні гіпотези в аккаунтах
Можуть звучати фрази: «КМС – не працює», «автоматичні стратегії – злив бюджету»;
Нові інструменти від Google для реклами впроваджуються неохоче.
Чи стикалися з подібним? На онлайн-семінарі ми розберемо найпоширеніші «шаблонізми» під час налаштування акаунтів Google Ads та з’ясуємо, чому це погано.
Олександр Вайнраух – приватний PPC-фахівець.
Практикує Google Ads з 2017 року. Працює з малим і середнім бізнесом в Україні. Реалізував кілька проектів в США, Канаді. Отримав значок Google Partner в 2019. Навесні 2020 року став лектором в Digital Club Education по контекстній рекламі Google Ads.
Про що поговоримо на онлайн-семінарі?
Шаблон # 1: Клонування пошукових кампаній;
Шаблон # 2: Відмова від загальної відповідності;
Шаблон # 3: Заперечення КМС;
Шаблон # 4: Боязнь автоматичних стратегій;
Шаблон # 5: Ігнорування Smart кампаній;
Інсайти по роботі розумних кампаній, зокрема – Smart Shopping.
Вартість: онлайн-безкоштовно, запис семінару – 200 грн.