Старт проекту на Захід: від аналізу ніші до контентної і зсилочної стратегії
На онлайн-семінарі детально розберемо те, як заходити в нішу: на що звертати увагу в першу чергу, як аналізувати конкурентів в ніші, як це повинно впливати на контентну і зсилочну стратегію.
Андрій Тимошенко – Head of SEO Department в SEOprofy. Займається SEO просуванням з 2007 року. Під західні ринки працює з 2014-ого року. Працював Head of SEO Department в компанії “Industrial Media” і в компанії “Tyres.net”
На даний момент обіймає посаду Head of SEO Department в компанії SEOprofy.
Програма семінару:
Аналіз ніші: на що дивимося в першу чергу
Розбираємо конкурентів: що роблять, як ми можемо використовувати це в своїх цілях
Домен для нового проекту: дроп або новорег?
Формуємо контент стратегію
Закладаємо правильну структуру сайту
Формуємо зсилочну стратегію, робимо roadmap
БОНУС:
Екшн-план по заходу в нішу і старту проекту
Вартість: early bird – 300 грн, в день семінару – 350 грн.