Просування бренду в Telegram: можливості, нюанси, ефективні інструменти
На онлайн семінарі обговоримо навіщо Telegram бренду – можливості, нюанси, інструменти, відмінності від просування в соціальних мережах. Розберемо основні метрики ефективності і з’ясуємо, як вибирати канали просування в Telegram. Навчимося максимально використовувати функціонал месенджера, про який, можливо, не знали раніше.
Світлана Салій – сo-founder Telegram-агентства “MediaRitm”, редактор сайту «Все про Telegram в Україні» однойменного каналу в Telegram
Програма семінару:
Тelegram НЕ Instagram – найбільш поширені помилки в SMM-фахівців в Тelegram-маркетингу. На прикладі реальних каналів
Формат присутності в Тelegram і інструментарій. Канали, групи, чат-боти, стікери. Що підходить саме Вам?
Розбір кейсів реальних компаній. Які помилки були допущені, які рішення виявилися вдалими
Аналітика в Тelegram – як аналізувати ефективність каналу та реклами. На які ключові метрики варто звернути увагу
Як вибирати канали просування в Тelegram
Бонус! Чек-лист технічного аудиту Тelegram-каналу
Вартість: участь онлайн – безкоштовна, запис семінару – 200 грн.