Ми всі відвідували конференції. На них розповідають, як все добре в сфері ІТ і маркетингу. Багато інформації про зароблені гроші, нових інструментах і проривних технологіях. Але ніхто не говорить про те, скільки починаннях в сфері інтернет-маркетингу зазнали краху. А як каже статистика, на один успішний проект припадає 99 провалів. Ми вирішили зробити захід, на якому замість успішних кейсів будуть лише розповіді про невдачі. Адже негативний досвід – це теж досвід. Можна навіть сказати, що негативний досвід більш показовий. Ми будемо обговорювати у вільному форматі поточні проблеми і провальні кейси. Йтиметься про розроблених проектах, які виявилися непотрібними. Ми будемо разом говорити про те, скільки було витрачено грошей на контент, маркетинг і трафік, а вихлоп виявився з негативним ROI.
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email