Як розвивати бренд у LinkedIn, щоб отримувати клієнтів та партнерів?
LinkedIn зараз стоїть поруч із Upwork у пошуку замовників, а західний ринок вже давно юзає цей інструмент у робочих цілях.
Цікаві факти:
Заповнені профілі компаній збирають щонайменше на 30% більше органічних переглядів. А 41% мільйонерів мають обліковий запис у цій соціальній мережі.
Так як же розвивати бренд у LinkedIn, щоб отримувати клієнтів та партнерів? Про це ви дізнаєтесь на вебінарі.
Тези вебінару:
LinkedIn – чергова соціальна мережа або діловий майданчик
Заповнюємо профіль як профі
Як прокачати LinkedIn: 3 складові успішного просування
Бізнес у LinkedIn: навіщо він бренду та як знайти свого клієнта
Спікер:
Юлія Венцковська — CEO&Founder компанії-провайдера з локалізації ігор, програм, ПЗ та SaaS 80+ мовами MK:translations. Компанія постійно працює з такими клієнтами як Uber, Uklon, Microsoft, Міжнародний аеропорт «Бориспіль», Viber, MasterCard, Tickets.ua та ін.