Безкоштовний онлайн-семінар “Як стати успішним контент-маркетологом?”
В умовах світової кризи, більшість бізнесів переглядають свої стратегії і переводять роботу компаній в онлайн. Щоб мінімізувати свої витрати, їм потрібні грамотні фахівці в сфері інтернет маркетингу. На семінарі поговоримо про те, хто такий контент маркетолог, навіщо він потрібен бізнесу і як досягти успіхів у цьому напрямку.
Учасники онлайн-семінару отримають список мобільних додатків для створення анімаційних Stories.
Олена Фаріон – керівник SMM агентства.
Олена – маркетолог. SMM займається 6 років. У 2018 році створила SMM агентство Farion.Agency. Команда спеціалізується на соціальних мережах Facebook і Instagram. Працюють над проектами комплексно: від створення контенту до просування.
Програма семінару
Що таке контент в соцмережах і навіщо він потрібен бізнесу? Формула успіху
Контент-маркетолог і SMM-менеджер. У чому відмінності? Завдання та обов’язки контент маркетолога
Досвід і освіта: маркетинг, журналістика або дизайн. Де і на кого вчитися?
Якими навичками повинен володіти затребуваний фахівець?
Дизайн, зйомки, реквізит. Що необхідно мати для створення контенту?
Як знайти перших клієнтів і скласти портфоліо?
Як виглядає «смачний» контент? кейс
Де брати натхнення для генерації ідей?
Вартість: онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.