6 лютого, в суботу, відбудеться онлайн-конференція DCE-Conf. Vol. 1, яка буде присвячена одразу 4 напрямкам digital-маркетингу: SEO, PPC, Target і чат-боти.
Що буде цікавого на конференції і хто буде ділитися з вами корисностями і відповідати на ваші запитання:
Світлана Салій (чат-боти)
Тема: телеграм-боти – як частина маркетингової стратегії
Що дізнаєтеся з доповіді:
чи зможуть чат-боти замінити продажника;
як влючити бота в стратегію маркетингу;
як автоматизувати продажі, знизити навантаження, як продавати в чат-ботах;
де створювати бота – писати з нуля кодом або використовувати платформи. Плюси і мінуси кожного способу;
популярні платформи для створення телеграм-ботів і їх можливості.
Олександр Вайнраух (PPC)
Тема: Автостратегіі в Google Ads: як позбутися рутини і поліпшити показники реклами
Що дізнаєтеся з доповіді:
Автоматичні стратегії в Google Ads досі викликають неоднозначні реакції в професійному середовищі. Їх бояться. Про них ходять легенди. Їх називають котом в мішку або чорним ящиком. Їх активно тестують або принципово уникають. Але алгоритми удосконалюються і практика показує, що автостратегіі можуть значно полегшити життя PPC фахівця.
На даному вебінарі розглянемо основні види автоматичних стратегій в Google Ads, сфери їх застосування та практичні приклади. Завдання вебінару: на конкретних прикладах з реальних акаунтів показати результативність автостратегій і реальну користь для повсякденної роботи PPC фахівця.
Олег Галиця (SEO)
Тема: Статті для комерційних та інформаційних сайтів: правильно складаємо ТЗ для копірайтера
Що дізнаєтеся з доповіді:
як скласти ТЗ для написання тексту краще, ніж у конкурентів;
як повністю розкрити тему статті;
як за допомогою статей збільшити трафік сайту.
Віктор Курянов (Target)
Тема: Ефективна оптимізація таргетованої реклами в Facebook
Що дізнаєтеся з доповіді:
як працює таргетована реклама в Facebook;
що впливає на результативність рекламних кампаній;
які ключові показники важливо відстежувати;
як можна впливати на ці показники і оптимізувати результати;
як грамотно управляти рекламною кампанією, економлячи бюджет.
Для участі в конференції відзначте в цьому заході свою присутність (поставте галочку “Я піду”), і ми напишемо вам в особистих повідомленнях інструкцію як приєднатися до трансляції.
Будемо раді зустрічі і отримати максимум користі від першої суботи останнього місяця зими разом з вами.