Creascope education запрошує на дводенний семінар-воркшоп “Візуальний мерчандайзинг і ритейл майбутнього”.
Стисло та змістовно, лише за два дні, експерти міжнародної агенції Greenhat Innovation викладуть найголовніші знання та інсайти про візуальний мерчандайзинг, напрямки його розвитку та методи роботи із трендами майбутнього для оновлення точок продажу, ґрунтуючись на методах Future(s) thinking.
Дуже скоро покупці обиратимуть товар чи послугу послуговуючись не вигідною ціною чи зручною логістикою, а опираючись на розмаїття емоційних досвідів від процесу шопінгу.
Маркетинг настрою займе чільне місце серед усіх інших маркетингових галузей та зосередиться на взаєминах із клієнтами. Саме тому оновлення атмосфери крамниць та суті шопінгу як такого стануть просто необхідними.
Все свідчить про те, що шопінг перетворюється на своєрідну мандрівку до себе, де місцем призначення буде задоволення наших складних та заплутаних потреб та бажань.
Як не дивно це може звучати, але продавець матиме знати покупців краще за них самих, а гарним сервісом вважатиметься максимально персоналізований сервіс. І на це будуть націлені майже всі інновації.
Найважливішими для оновлення процесу шопінгу стануть: імпровізація, інтелігентність та почуття гумору, а сам шопінг буде представляти собою діалог із клієнтом, в якому важливо буде передбачити кожне бажання, задовольнити кожну примху.
Точки продажу в той же час перетворюватимуться на соціальні простори.
Зазначимо, що вартість складає лише 40% від повної вартості модулю тренінгу. Цей проект фінансується ЄС у рамках ініціативи EU4Business та підтримується ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email
Ваше имя
Ваш email
Повідомлення