26-29 жовтня 2020 пройде наймасштабніший «Суворий Пітерський SMM».
ВКонтакте, Facebook, Instagram, Яндекс.Дзен, TikTok, YouTube, myTarget, месенджери, таргетована реклама, блогери – все це стане темами для обговорення.
4 дні, 5 потоків, 90 кейсів – учасники отримають тільки ті інструменти і лайфхаки, які допоможуть в роботі з соцмережами вже на наступний день.
Серед спікерів:
ДАМІР ХАЛІЛОВ розповість про новітні інструменти просування в Instagram: Reels, ігри в Stories, активації;
ДМИТРО КОТ поділиться п’ятьма небанальними закликами до дії в продаючих текстах;
ПАВЛО ГОНЧАРОВ виступить з доповіддю E-commerce в Facebook / Instagram. Усе принади мети «Продажі по каталогу» і динамічного ретаргетинга;
ПЕТРО КОСТЮКОВ розповість про особливості використання платної реклами Facebook на західному і східному ринку;
КИРИЛ САВЕЛЬЕВ поділиться тим, як налаштовувати таргетовану рекламу в TikTok, і кейсом для картин на полотні (4,5 млн);
ТИМУР УГУЛАВА виступить з темою про підводні камені роботи з Яндекс.Дзен для b2b і b2c;
АЛЕКСА НОЙШТАРТ розповість, як меблевому проекту вийти на обіг в 25 млн на рік через ВКонтакте та Instagram.
Очікується більше 30 000 (!) Учасників:
маркетологів, SMM, PR і event-фахівців
керівників малого і середнього бізнесу
блогерів, фрілансерів, розробників
Формати участі:
Онлайн-трансляція – БЕЗКОШТОВНО
+5 видів квитків: починаючи від відеозаписів, участі в нетворкінгу і воркшопах і закінчуючи живими вечірками в Пітері (для 150 осіб).
26-28 жовтня з 11:00 до 19:00 – конференція, 28 жовтня – потік антидоповідей і нетворкінгу, 29 жовтня – офлайн-воркшопи