Ремаркетинг в digital-рекламі: або не коротко про головне
Поговоримо про важливе інструменті онлайн-реклами – про ремаркетинг. Кому і коли краще використовувати, який вид ремаркетингу підійде вам, а який краще залишити. Як «наздоганяти» користувачів так, щоб він не просто повернувся, а здійснив покупку або цільове дію. Розглянемо ремаркетинг в Google і в соцмережах.
Наталія Жихарева – фахівець з налаштування контекстної і таргетированной реклами в агентстві інтернет-маркетингу Inweb.
У Наталії бекграунд з більш ніж 50 проектів по РРС в Google і приблизно стільки ж по налаштуванню реклами в Facebook. З великих проектів, роботою з якими Наталя пишається, – Tshina, E-p.prom, Dec-school, Blackroll і інші.
Програма семінару
Ремаркетинг: навіщо? для кого? чому важливо?
Види ремаркетингу:
Звичайний (по аудиторіях)
Пошуковий
Динамічний в Google
Динамічний в соцмережах (Facebook)
Де брати аудиторії. Стратегії ремаркетингу
Налаштування ремаркетингу і оптимізацій: Google і Facebook
Вартість: участь онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.