НаЗахід 22: Конференція №1 з SEO на західних ринках
31 березня пройде безкоштовна онлайн-конференція з digital-маркетингу та SEO-просування на західних ринках, організатором якої є українська компанія SeoProfy.
Сім років поспіль НаЗахід успішно будує спільноту власників бізнесу, маркетологів, SEO-фахівців, арбітражників, вебмайстрів та інших спеціалістів.
Основні доповіді двадцять другої конференції включатимуть:
Георгій Рисак, Develux, “Як це — бути ТОПом в Essay ніші?”,
Дмитро Сохач, AdmixGlobal, “Антикейс. Як ми вклали $300К+ у сайти і все втратили. Висновки та поради”,
Олег Саламаха, SerpStat, “SEO і ChatGPT”,
Олександр Павлуцький, NX Agency, “SEO для сайтів мобільних додатків в епоху ChatGPT”,
Віктор Карпенко, SeoProfy, “Найголовніший фактор для SEO нових сайтів”,
Владислав Моргун, “SEO Power Tools: що потрібно робити для постійного росту?”,
Alex Savy, “How to create review websites in white niches in 2023? Should you?”
Максим Мельник, RadASO, “ASO — нове SEO для App Store і Google Play”,
Ігор Рудник, Collaborator, “Чи забере ChatGPT роботу у лінкбілдерів?”.
Сергій Безбородов, JetOctopus, “Скільки сайтів в Інтернеті, а скільки pbn приховано”
Ірина Махнорілова, Boosta, “Як побудувати великий відділ лінкбілдинга”,
НаЗахід — це унікальна для SEO-індустрії безкоштовна 10-годинна онлайн-конференція, побудована на конкретних прикладах.
Глядачі зможуть виграти консультації від спікерів та першими дізнаються про вакансії у SeoProfy та компаніях-партнерах.
Попередні конференції подивилося понад 200 000 учасників,
Своїм досвідом поділилися 100 успішних спікерів з різних ніш,
Створено 280 годин унікального навчального контенту,
Понад 200 бізнесів підвищили обсяги продажів на західних ринках, збільшили пошукову видимість і відвідуваність своїх сайтів.
Надаючи безкоштовний доступ до знань, організатори закликають учасників робити внески у перевірені фонди, які підтримують наші сили оборони.