Онлайн-конференція Marketplace Digital Day: як розвивати український бізнес на західних маркетплейсах
Зберегти бізнес в умовах війни — завдання надзвичайно складне та надзвичайно необхідне. Для того, щоб Збройні сили України боролися на фронті, у тилу має працювати економіка.
Останнім часом маркетплейси набирають все більшого впливу і в Україні, і у світі. Головна цінність маркетплейсу для продавця – у зручному інструменті продажу та залученні потоку клієнтів, а для покупця – у можливості купити все, що потрібно, в одному місці та заощадити час.
02 червня 2022 року Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе онлайн-конференцію Marketplace Digital Day, на якій експерти поділяться новітніми підходами, проблемами та їх вирішеннями.
Серед спікерів експерти, які розвивають бізнес на таких платформах як Amazon, eBay, Joom, Etsy, Wish та інші, які розкажуть про бізнес-інструменти розвитку на маркетплейсах, які ще не застосовують ваші конкуренти!
На конференції ви дізнаєтесь:
як робити покупки за кордоном та вийти на закордонні маркетплейси;
про можливості просування бізнесу на західних маркетплейсах;
як спланувати бюджет на маркетинг та оцінювати ефективність витрат на просування;
як побудувати відділ роботи з маркетплейсами.
Кому буде корисна конференція:
підприємцям, які хочуть побудувати актуальну схему просування на західні ринки;
виробникам, які хочуть знати, як маркетплейси можуть допомогти бізнесу;
маркетологам, які хочуть отримати нові та перевірені лайфхаки з просування;
менеджерам маркетплейсів, які хочуть зрозуміти весь цикл бізнесу – від вибору товару до економіки, маркетингу та аналітики.
Конференція безкоштовна, для участі вам потрібно лише зареєструватись!