Маркетолог і підприємець з Білорусі – Євген Кузін – збирається встановити новий рекорд Гіннеса за найбільший онлайн-захід з маркетингу, зібравши понад 50000 учасників. У 2014 році російським бухгалтерським журналом «Головбух» вже був поставлений подібний рекорд: вони провели «Найбільший бізнес-семінар онлайн», зібравши 12091 глядача.
Тиждень Інтернет Маркетингу – це безкоштовна онлайн-конференція, присвячена питанням розвитку бізнесу в інтернеті і основними напрямками digital-маркетингу. Найважливішою особливістю конференції є повна заборона на пряму рекламу і продажі під час виступів. Конференція пройде з 29 березня по 4 квітня і охопить 7 основних напрямків маркетингу:
День 1. Маркетингова стратегія і бізнес-планування.
День 2. Контекстна, медійна і таргетована реклама.
День 3. Соціальні мережі, блогінг та SERM.
День 4. Створення сайтів і пошукове просування.
День 5. Нові тренди та технології маркетингу.
День 6. Методи економії бюджету і збільшення конверсії.
День 7. Воронка продажів і робота з клієнтською базою.
В прямому ефірі учасники побачать виступи 56 провідних експертів СНД, серед яких:
Ігор Манн – найкращий тренер з маркетингу в СНД – розповість про способи знайти унікальне позиціонування бізнесу і перевірити його коректність.
Олександр Левітас – експерт №1 з партизанського маркетингу – поділиться основними принципами інструментами маркетингу без бюджету.
Дамір Халілов – один з провідних експертів з просування в соціальних мережах – допоможе розібратися з комплексною стратегією SMM-просування.
Антон Петроченков – власник рекламного агентства, автор двох книг і 20-ти курсів з маркетингу – розповість про комплексний маркетинг і робочі інструменти 2020 року.
Денис Каплунов – брендрайтер і автор шести книг-бестселерів з копірайтингу – навчить писати саме те, що хочуть прочитати потенційні клієнти.
Ілля Балахнин – провідний російський експерт в області data-маркетингу – допоможе визначитися з основними точками зростання будь-якого бізнесу в 2020 році.
Кирило Куницький – експерт по систематизації бізнесу і побудові команд – розповість про те, як домогтися стабільного зростання продажів.
Всі доповіді, допущені до виступу, або підготовлені з нуля і їх вміст ніде до цього не висвітлювався, або є безумовними «бестселерами» спікерів і актуалізовані спеціально для Тижня Інтернет Маркетингу.
Всім бажаючим взяти участь у встановленні нового світового рекорду і підвищити свої знання в бізнесі та маркетингу необхідно відвідати сайт проекту і пройти безкоштовну реєстрацію. А 29 березня підключитися до прямої трансляції для фіксації рекорду.
Генеральним партнером конференції є агентство комплексного інтернет-маркетингу Convert Monster.