Хочете стати класним таргетологом, але не знаєте з чого почати?
На онлайн-семінарі поговоримо про те де і як краще навчитися, що повинен знати таргетолог і які інструменти використовувати. А також обговоримо де шукати проекти і як зробити відмінне портфоліо.
➢ Учасники онлайн-семінару отримають ресурси, потрібні для пошуку клієнтів і бриф для клієнта.
На онлайн-семінарі розіграємо знижку 50% на курс “таргетовану рекламу”!
Владислав Богуцький – Head of SMM в Лінії магазинів EVA.
7 + років досвіду в просуванні в соціальних мережах. Викладацький досвід більше 4-х років. Лектор на 7 курсах в Академії WebPromoExperts.
За 2 роки збільшив число передплатників сторінки English Club TV з 14 000 до 1 000 000. У 2018 року вивів Лінію магазинів Eva на першу позицію в ТОП-20 найбільш популярних сторінок рітейлерів України.
Програма семінару
Як стати таргетологом: самостійне навчання або курси
Чим займається таргетолог: обов’язки і функції
Які інструменти варто використовувати в роботі
Як і де шукати проекти
Як підготувати КП для клієнта (проекту)
Звітність та аналітика
Формуємо портфоліоВартість: участь онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.