Міжнародний фестиваль Білий Квадрат/White Square – один з найбільших фестивалів креативності в Європі, в цьому році пройде 9-11 червня в суміщеному оффлайн/онлайн форматі. Щорічно у фестивалі бере участь понад 1000 конкурсних проєктів, які реалізували мережеві і локальні агентства і студії з більш ніж 30 країн світу для своїх клієнтів. Прийом конкурсних робіт відкритий онлайн до 17 травня, а переможці будуть оголошені на Церемонії нагородження 11 червня, до online-трансляції якої всі учасники фестивалю зможуть отримати вільний доступ.
Конкурсні проекти Фестивалю Білий Квадрат оцінить міжнародне журі, на рахунку якого численні перемоги на найпрестижніших фестивалях креативності в світі, в тому числі, понад 400 нагород Cannes Lions, а також великий досвід суддівства. Члени журі Білого Квадрата поділилися думкою про те, що змінилося в маркетингу і рекламі за минулий рік.
Andy Upton, OMD EMEA, Великобританія, член журі Media:
Найважливіший урок 2020 року полягає в тому, що агентства дуже схожі на людей: якщо ви даєте людям довіру, яке їм потрібно, і інструменти, в яких вони потребують, ви обов’язково досягнете успіху.
Гнучкість і здатність адаптуватися до умов – це і є ключ до успіху. Тому, якщо ви можете прийняти цю модель, ви зможете і боротися. Ну і не слід забувати про відпочинок, тоді ти будеш більш продуктивний. Ось такий мікс уроків мені підніс 2020 рік.
Ralf Heuel, Grabarz & Partner, Німеччина, журі Creative:
Ми виявили, що будь-яка криза відкриває можливості. Навіть в умовах пандемії. Для себе на початку пандемії ми прийняли рішення, що вийдемо з кризи краще, ніж увійшли. І багато зробили для цього. Ми по-іншому працювали один з одним, ми діяли швидше, ми стали ближче. І це не зміниться тільки тому, що пандемія в якийсь момент закінчиться. Після землетрусу ніщо не змушує вас будувати будинок так, як ви це робили раніше. Ви можете побудувати будинок краще і красивіше, і це те, що ми робимо зараз.
Євген Костильов, G-Force, Казахстан, член журі Marketing:
Уроків було кілька, але всі вони стали приємним відкриттям. Нічого не підозрюючи, офіс можна перевести на віддалену роботу за 2 години. Разом з технікою. Формат віддаленої роботи не підходить для великого рекламного агентства, з кожним додатковим днем погіршується швидкість, якість, уважність, мотивація. Людям потрібно спілкуватися, обмінюватися думками, жартувати, сперечатися, чути іншу думку і все це – наживо, лицем до лиця, робота в рекламі – це колективна гра. Презентувати по інтернету – прикольно тільки перші 10 разів. Ніколи я ще так не цінував особисті презентації.
Kestrel Lee, Lighthouse Independent Media, Сінгапур, член журі Digital:
Я навчився не спочивати на лаврах. Незважаючи на те, що рекламні кампанії відкладалися, бренди пішли в e-commerce і new digital retail щоб збільшити частку ринку і отримати нових шанувальників, прихильників і покупців в онлайн. Це нові області, але ризик варто того, щоб зайняти місце в новому житті споживачів.
Олексій Федоров, BBDO Moscow, Росія, журі Creative:
Цікаво було спостерігати, як наш бізнес і його процеси адаптуються в новій реальності. Головне, що я зрозумів – я був багато в чому не правий: все, що мені здавалося неможливим, легко встало на рейки і запрацювало.
Олег Профатило, Digital Chain, Україна, член журі Digital:
Кризовий стан національного масштабу або, як в нашому випадку, планетарного – найкращий час для побудови Lovemark. У такі важкі моменти люди шукають в брендах не тільки рішення своїх раціональних або ірраціональних потреб, а й реальної підтримки і розуміння. Не важливо, якого розміру бренд або з якої категорії, – у всіх є можливість посилити зв’язок зі своїми споживачами при правильній побудові комунікації.
Ali Rez, Impact BBDO, ОАЕ, журі Marketing:
По-перше, робота повинна бути новою і оригінальною, хороший питання запитати себе, чи бачив я щось подібне раніше, робота також повинна надавати якийсь вплив. Будь-то на бізнес або суспільство. Ваша ідея принести щось хороше людям або зміни в культурі, повинна демонструвати цю задачу. Якщо ваша ідея – збільшення продажів, вона повинна це демонструвати. Це два важливих аспекти. І, нарешті, крафт – дуже важливий аспект будь-якої добре нагороджує роботи.
Pancho González, Inbrax, Чилі, член журі Marketing:
Щоб завойовувати нагороди, необхідно багато і старанно працювати до тих пір, поки ви не знайдете потрібні креативні коди вашої роботи. Саме наполеглива праця може обернути удачу в вашу сторону.
Дімітріс Ваяс, PHD, Росія, журі Media:
Формула успіху насправді досить банальна. Мислити поза рамками! Тому що тільки нестандартні проекти можуть виділитися з натовпу і досягти серця споживача, коnрий м’яко кажучи вже занадто досвідчений увагою.
James Seath, White Rabbit, Угорщина, член журі Marketing:
Мені здається, зараз як ніколи раніше потрібний і важливий креатив, люди шукають натхнення, їм потрібні бренди, які здатні їх розважити. Люди втомилися від Netflix, вони хочуть втекти від реальності. При цьому мене дуже засмучує, що майстерність (крафт) вже не так високо цінується. Сценарій і сторітеллінг перестають бути чимось важливим. Я періодично дивлюся Netflix і помічаю, що сценарії слабкі. Те ж відбувається і з рекламою зараз. І це дуже сумно. При цьому, коли є сильний божевільний інсайт, на мій погляд, це і є основа успіху кейса, який отримає нагороду на фестивалі.
Віталій Кокошко, Kinograf, Україна, журі конкурсу Creative:
На мій погляд, немає певної формули успіху. Єдине, можу відзначити, і це не секрет – талант володіння професією і талантом в цій професії. Причому талановитий повинен бути не тільки креативний директор / копірайтер / дизайнер / арт-директор. Талановитим повинен бути менеджер, керівник, який може зібрати команду і направити її в правильному напрямку, талановитий повинен бути і клієнт. Тому, я вважаю, для перемоги на фестивалях дуже важливий талант, його наявність у всіх структурних підрозділах як агентств, так і клієнтів.
Michael Wilk, Serviceplan, Німеччина, журі Branding:
Безумовно, найважливіше – сильна ідея. Ще я вірю в незмінну сторону будь-якої креативної комунікації – крафт. Будь то макет з хорошим дизайном, сильна ілюстрація, прекрасна фотографія, продуманий продукт – якщо проект цікаво втілений, він здатний достукатися до емоцій.
Ergin Binyildiz, Havas Creative Group Turkey, член журі Creative:
Унікальна ідея завжди була і буде актуальною незалежно від обставин. І особливо в часи труднощів. Ми 100% вже не повернемося до повноцінної роботи в офісі. Агентства та бренди створять гібридний формат роботи. Ніхто не захоче витрачати силу-силенну часу на дорогу щоб зустрітися з клієнтом.
Nuno Leal, Partners, Португалія, журі Marketing:
Я сподіваюся, що сексизм та інші найгостріші теми в рекламі залишилися в минулому. На мій погляд, все ще існують більш егоїстичні цілі, такі як зміна звичок споживача до бренду, зміна світу, але знову ж таки для бренду. Але так, існує загальносвітова тенденція яка полягає в прагненні брендів змінити світ на краще. І цим я дійсно захоплююся. Це більше, ніж що-небудь ще, тому що в наші дні люди це поважають, і в даний час – це єдиний спосіб для бренду змінити світ на краще. І, коли ми можемо привнести все це в рекламну кампанію, благі наміри проникають в нас, в наш слух і розум. На мій погляд, це дуже важливо.
Manuel Wenzel, TBWA Zurich, Швейцарія, журі конкурсу Creative:
Прозвучить трохи романтично, але, впевнений, справжня креативність назавжди залишиться актуальною. Створювати проекти по-новому і працювати краще – зовсім нові речі. Тут я маю на увазі виконання інших завдань, ніж рекламні бріфи. Якщо ми креативно підходимо до підбору механізмів, процесів і персоналу і не боїмося робити щось по-новому, ми будемо досягати результатів, будемо ефективні і креативні. Якщо говорити про те, що назавжди залишиться в минулому, на мій погляд, це розслаблений таймінг.
Daniel Ottoni, TracyLocke, Бразилія, член журі Marketing:
Я завжди суджу про роботу за трьома складовими: оригінальність, креативність та ефективність. Оригінальність – те, що відрізняє вашу роботу від робіт інших учасників, це щось нове. Креативність захоплює покупців ідеєю. Ефективність починається з відмінно виконаною креативної стратегії, сфокусованої на конверсії. Складно поєднувати ці три складові в одній кампанії, але, якщо це вдається, робота завоює багато нагород.
Раушан Султанов, Depot, Росія, член журі Branding:
Для дизайнера важливо постійно перебувати в пошуку. Тому завжди хочеться бачити щось нове, сміливе, експериментальне – рішення, які ставлять під сумнів все, що було зроблено раніше, свіжість. Ідеї, які розкривають таємне. Пошуки кодів епохи і інтерпретації сьогодення і майбутнього. Витонченість рішень складних і гострих питань. «Мемность» на рівні візуальних комунікацій. Запит на автентичність і унікальність з точки зору майстерності і крафта в дизайні через глобальну діджіталізаціі. Щирість – хочеться бачити кейси, які створені не тільки для професійного співтовариства; або теми, що висять в трендах; а роботи, зроблені для людей в першу чергу.
Ali Rez, Impact BBDO, ОАЕ, член журі Marketing:
Як журі, ти намагаєшся знайти в роботах розумне і ефективне рішення проблем. Бриф передбачає наявність проблеми і журі шукають те саме «розумне» і оригінальне рішення. Це рішення мало великий вплив на бізнес або завдання бріфа. Думаю, журі в першу чергу хочуть бути враження. Якщо у журі складається відчуття, що він сам хотів би зробити цю роботу, швидше за все вона переможе.
Олена Кремер, DPG, Росія, член журі Marketing:
Для мене головним критерієм в оцінці конкурсних робіт є наявність в них креативної ідеї, підкріпленої аналізом і стратегічним инсайтом. Якщо все перераховане сходиться в одному проекті, можна не сумніватися, що він дасть дуже хороші результати. Ще один важливий фактор – наскільки ефективно креативна ідея коммуницирует з цільовою аудиторією, наскільки відповідає її навіть найвужчим запитам. Креатив заради креативу на цьому вельми конкурентному ринку не потрібен нікому.
Michael Wilk, Serviceplan, Німеччина, журі Branding:
Безумовно, оригінальність. Ми самі встановлюємо стандарти комунікації на найближче майбутнє, тому я впевнений, що повторювати те, що вже придумано безглуздо.
Lili Jiang, Cheil Worldwide, Гонконг, член журі Creative:
Я багато разів брала участь у фестивалях реклами та можу виділити один важливий, на мій погляд, критерій оцінки конкурсних робіт. Це слово – «Неможливо!». Коли я дивлюся роботи, я задаюся питанням: «Ця робота викликає у тебе почуття ревнощів? Чи здатна ти сама придумати щось подібне? » І, якщо для мене відповідь «ні», я обов’язково поставлю найвищий бал.
Євгенія Лисенко, агентство OMD Media Direction, Росія, член журі Media:
Коли оцінюється кейс, важливо 360 подивитися на всю історію. Важливо вникнути в ринковий бекграунд, подивитися, які Челлендж і бар’єри були у бренду, який і чому був обраний інсайт, яке було зроблено рішення і які результати були досягнуті.
Sergio Spaccavento, Conversion E3, Італія, журі Branding:
Я думаю, що найважливіше вплив, яке кожен проект має на суспільство і на мислення споживачів. Результати, виражені не тільки в продажах, дуже важливі для нашої місії, глибока зміна звичок надає бренду ширшу цінність.
Pancho González, Inbrax, Чилі, член журі Marketing:
Крім мети і стратегії, для мене ключовим критерієм є заохочення оригінальних ідей, які роблять позитивний вплив на всі зацікавлені сторони проекту, а не тільки на власників або акціонерів компанії.
Олексій Федоров, BBDO, Росія, журі Creative:
Коли я захоплююся ідеєю і її втіленням.
Ali Rez, Impact BBDO, ОАЕ, член журі Marketing:
Слоган Білого Квадрата в цьому році дуже кльовий! Не тільки з точки зору минулого року, але і як заклик до дії. IT’S TIME! Саме час зараз. І я впевнений, що це нагадування людям робити зараз все, що вам потрібно і все те, що ви хочете. Зараз дуже важливо брати участь в фестивалях і вчитися з усіх боків. Для індустрії саме час рухатися вперед. Кращий спосіб – дивитися на роботи, які добре зроблені і виконані.
Michael Wilk, Serviceplan, Німеччина, член журі Branding:
Упевнений, що брати участь в фестивалях дуже важливо. Особливо молодим талантам. А ще фестивалі реклами дають нам те, чого особливо гостро не вистачає в цей непростий час – натхнення. Тому я хочу побажати учасникам, партнерам та організаторам Білого Квадрата знайти свій особистий натхнення і бути здоровими.
Олена Кремер, DPG, Росія, член журі Marketing:
Я вважаю, що незалежно від поточного стану економіки для будь-якого рекламного бізнесу дуже важливо бути представленим на міжнародних фестивалях. Це демонстрація своєї експертизи, досвіду, своїх креативних підходів. Це потужний іміджевий фактор, що впливає на просування агентства на ринку. Крім того, солідне фестивальне портфоліо дуже позитивно відбивається і на HR-бренд. Всі ми знаємо, що класний фахівець при виборі компанії неодмінно звертає увагу на цю позицію. Так що дійсно прийшов час бути поміченими. Бажаю учасникам «Білого Квадрата – 2021» перемог, партнерам і членам журі якомога більше цікавих, яскравих і по-справжньому креативних проектів, а організаторам – успішного і легкого проведення фестивалю!
Folker Wrage, Leavingstone, Швейцарія / Грузія, журі Marketing:
IT’S TIME! У багатьох сенсах. Саме час усвідомити і почати діяти. Усвідомити, що кожен з нас відповідальний за те, що він робить і чого він не робить. Що ми ті, хто вирішує яким життям жити, в якому суспільстві жити, що нам робити, щоб бути щасливими і робити людей поруч щасливими, і яким буде наше майбутнє. Я бажаю кожному, щоб його майбутнє було спокійним, здоровим і процвітаючим. Демократія переможе.
Kestrel Lee, Lighthouse Independent Media, Сінгапур, член журі Digital:
Шанси зробити проривних роботу завжди є і будуть до тих пір, поки креативщики здатні зберігати свій драйв при створенні прекрасних ідей. Здатися – значить дати дорогу молодим і голодним талантам обійти вас на міжнародній арені.
Temur Sadi, MA’NO branding agency, Узбекистан, журі Branding:
Будь-яка криза – це нова можливість для швидкого зростання. І фестивалі в цьому плані – справжній трамплін для того, щоб заявити про себе. Тому так, брати участь стоїть і бажано ретельно продумати свою фестивальну стратегію. Я б хотів подякувати всім, хто причетний до цього дійства, і хочу побажати не зупинятися у своїй роботі, рухатися тільки вперед. Нас чекають нові і дуже цікаві часи і зараз саме час піддати газу!
Manuel Wenzel, TBWA Zurich, Швейцарія, журі конкурсу Creative:
Я більш, ніж впевнений, що потрібно обов’язково брати участь в фестивалях. І в цей складний рік теж, як мінімум тому, що потрібно залишатися оптимістом і з оптимізмом дивитися в майбутнє, і вірити в життя після Covid. І, що більш важливо, креативність – одна з сил, яка потрібна нам для успішного подолання кризи.
Віталій Кокошко, Kinograf, Україна, журі конкурсу Creative:
Ми живемо в глобальний час змін за всіма світовими статистикам – це найкращий час для прориву для того, щоб створити щось нове і заявити про себе. Звичайно ж, це золотий час для участі в креативних фестивалях, якщо у вас є така можливість, і, якщо у вас є така робота, яка може виграти. Вона може вистрілити в два рази сильніше саме в цей час. Тому беріть участь! Беріть участь, якщо є, що показати. Намагайтеся працювати так, щоб вам було, що показати. Ну, а організаторам фестивалю Білий Квадрат хочу висловити подяку за те, що в цей непростий час в світі і в Білорусі, ви вирішили проводити фестиваль. Це дуже важливо. І я і багато членів журі готові і хочуть підтримати вас і вашу країну. Ми вас любимо і дуже за вас переживаємо. І спасибі, що ви не здаєтеся! Живе Білорусь!
Markus Daubenbuechel, Ex Scholz & Friends, Німеччина, журі Digital:
Що необхідно, щоб залишатися успішним? Молодому агентству може не вистачати досвіду, а великого агентства може не вистачати гнучкості. Щоб домогтися успіху, потрібні видатні ідеї і хороше планування для максимальної ефективності. Але, щоб залишатися успішним, потрібно залишатися вірним самому собі. І одночасно потрібно постійно адаптуватися до нового. Об’єднання цих двох полюсів – одна з найскладніших завдань в рекламі. І одна з найважливіших.
Ralf Heuel, Grabarz & Partner, Німеччина, журі Creative:
Моя порада молодим агентствам: намагайтеся в повсякденній роботі працювати з реальними клієнтами на рівні вище середнього. Дуже важливо ставати краще і креативніше. Тільки тоді ви будете розвиватися в правильному напрямку.
Marin Kostov-Muro, All Channels Communication Group, Болгарія, член журі Creative:
Кращий спосіб отримати визнання для молодого агентства – пройти оцінку на фестивалі. У той же час я б порадив їм працювати дуже цілеспрямовано і подавати тільки свої найкращі роботи. Показувати всі, що у вас є, в надії на кращий результат – це помилка, яку я робив в минулому.
Nuno Leal, Partners, Португалія, журі Marketing:
Хочу побажати учасникам, партнерам та організаторам Білого Квадрата прекрасного часу і продуктивного і здорового діалогу. Festivals must go on, незалежно від зовнішніх обставин.
Momchil Zakhariev, NEXT-DC, Болгарія, член журі Marketing:
Я сам працював в молодому агентстві і погоджуся з тим, що участь в Фестивалях безцінне в формуванні стратегії, умінні виконати і презентувати ідею міжнародного журі.
Temur Sadi, MA’NO branding agency, Узбекистан, журі Branding:
Ми самі є відносно молодим агентством. І я б хотів поділитися ідеєю, якої ми дотримуємося у себе в команді. Ми хочемо робити кожен новий проект краще, ніж попередній. Ми хочемо копати глибше, робити чіткіше. Кожен проект ми приймаємо як новий челендж. І кожен раз розсуваючи межі наших можливостей ми ростемо. Участь у фестивалях і перемоги додає впевненості в собі. Упевненості, якої часто не вистачає молодим командам.
Нагадуємо, що прийом конкурсних робіт на Фестиваль БІЛИЙ КВАДРАТ 2021 здійснюється в 7 конкурсів / 129 номінацій онлайн до 17 травня.
Для учасників фестивалю БІЛИЙ КВАДРАТ 2021, які подали 3 і більше роботи, організатори нададуть бонус у вигляді доступу до онлайн перегляду ділової програми фестивалю від спікерів із понад 30 країн світу.
Роботи переможців, призерів та фіналісти фестивалю отримають понад 50 публікацій в індустріальних медіа, в тому числі Аргентині, Вірменії, Білорусі, Бельгії, Німеччини, Грузії, Іспанії, Італії, Казахстані, Литві, Латвії, регіоні MENA, Нідерландах, Португалії, Росії, Румунії , Сербії, Україні, Франції, Хорватії, Естонії та інших.
БІЛИЙ КВАДРАТ включений в глобальний рейтинг креативності AdForum Business Creative Report, глобальний рейтинг TopFice, рейтинг креативності АКАР 2021 у всіх сегментах, рейтинги ефективності АКАР комунікаційних і медійних агентств, Рейтинг Балтійських агентств, рейтинг креативності Естонської Асоціації Маркетингу, рейтинг креативності країн Центральної Азії та Азербайджану, рейтинг креативності Асоціації Комунікаційних і Маркетингових Агентств Білорусі (АКМА).
З питань участі можна звертатися за ел. поштою info@adfest.by.
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email
Ваше имя
Ваш email
Повідомлення