Як злити бюджет на рекламу і нічого не досягти: типові помилки маркетолога
Безкоштовний онлайн-семінар: Як злити бюджет на рекламу і нічого не досягти: типові помилки маркетолога
Коли: 10 березня, 15.00 (за київським часом)
На онлайн-семінарі обговоримо важливість креативу і його адаптації для Діджитал-кампанії. Також ми розберемо чим відрізняються робота з програматик інструментами по black і white-lists, відповідно, які переваги других.
І підіб’ємо підсумки, які KPI поставити для медійних кампаній і як їх можна вимірювати.
Олексій Лях – cпівзасновник рекламного агентства newage.
За 10 років роботи на рекламному ринку встиг набути досвіду і успішних кейсів у всіх чотирьох аспектах рекламної екосистеми: як представник клієнта, майданчики, сейлсхауза і агентства. Працює з Allo, Citrus, Rozetka, MOYO, OLX, Rabota.ua, BlaBlaCar, BODO, BMW, Bayadera Group, Bolgrad.
Програма семінару
Як користувач переглядає контент в інтернеті
Які є рекомендації з виробництва креативів (з кейсами, як не варто робити і правильними прикладами) окремо для банерних і відео-кампаній
Чому робота по black і white-lists це важливо і як це впливає на результати кампанії
Як оцінювати ефективність медійних кампаній і які KPI можуть бути для різних типів кампаній
Вартість: участь онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.