У кожному другому смартфоні українців встановлено додаток OLX, а відвідуваність рубрики Нерухомість становить понад 8 мільйонів унікальних візитів на місяць, що в 4(!) рази більше найближчих конкурентів.
Дізнайтеся, як підкорити цей трафік і отримувати з OLX цільові, якісні та недорогі ліди з високою конверсією.
Вперше компанія SvitSoft поділиться своїми напрацюваннями та алгоритмами в спільному івенті SvitSoft & OLX про продажі первинної нерухомості. Не пропустіть!
29-го вересня о 15:00 SvitSoft та OLX запрошують на перший спільний онлайн-захід тих, хто бажає зрозуміти як використовувати на максимум можливості OLX для продажів первинної нерухомості.
Для кого?
Для відділів продажу та маркетингових департаментів забудовників, а також для діджитал-агенцій та фахівців, які працюють у девелопменті.
Хто?
Георгій Курбанов — СЕО SvitSoft
SvitSoft — діджитал-агенція із найглибшою експертизою продажів первинної нерухомості в Україні. За 10 років співпрацювали із 100+ забудовниками, беручи участь у більш, ніж півтисячі проектів. Компанія, яка керує найбільшим рекламним бюджетом у сфері нерухомості.
Ігор Сироватко — керівник департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії
OLX — платформа онлайн-оголошень #1 в Україні. Об’єднує людей та бізнеси для покупки, продажу або обміну товарами та послугами.
*технологічний партнер заходу — AdSaver. Сервіс для забудовників, який поєднує в собі трекінг, телефонію та CRM системи. Єдина CRM-система на ринку, яка може фіксувати мультіліди.
Про що піде мова?
яку роль відіграє ОLХ серед інших інструментів перформансу та рекламних кампаній наших клієнтів. Особливості роботи та переваги порталу. Порівняльна аналітика щодо вартості лідів та ефективності каналів.
як правильно відстежувати ефективність розміщення, які для цього використовувати інструменти і метрики
як створити оголошення про продаж квартири на ОLХ так, щоб воно спрацювало. Як воно має виглядати, типові помилки, що впливає на ранжування, та які ми у SvitSoft використовуємо стратегії для цього
як пріоритезувати наявний асортимент квартир у забудовника і визначити ті, які треба виводити у топ?
презентація нових можливостей ОLХ для продажів нерухомості
інсайти та кейси про механіку роботи з пакетами VIP, TОП