Дізнайтеся, як створювати цінний контент, який буде конвертуватися в продажі на безкоштовній онлайн-конференції SMM Day.
У 2020 році сталося серйозне зрушення в просуванні брендів в соціальних мережах. Кількість користувачів досягла 3,6 мільярда і тепер компанії постійно зустрічаються з питаннями — як привернути увагу такої великої аудиторії і на які тренди спиратися в цих постійно мінливих умовах. Як стратегію просування в соціальних мережах зробити вагомою частиною сталого розвитку компанії.
28 жовтня 2021 року відбудеться вже тринадцята безкоштовна онлайн-конференція SMM Day. Для того щоб жодне питання не залишилося без відповіді, ми збираємо топових експертів з просування компаній і особистих брендів в популярних соцмережах.
Серед спікерів 10 практикуючих фахівців з компаній FFFACE.ME, Укрпошта, Kiwi agency, NGN.agency, AIR Media-Tech і інші вже готують доповіді, щоб поділитися своїм досвідом побудови маркетингу і продажів, грамотної оцінки результативності рекламних кампаній, по поличках розібрати плюси і мінуси популярних інструментів для ведення та аналітики соцмереж. Конференція стане джерелом інформації з перших вуст, корисною не тільки для SMM-фахівців, а й для власників і маркетологів компаній.
Завдяки отриманим знанням, учасники будуть знати, на які тренди спиратися при побудові стратегії просування в соціальних мережах, які відмінності між просуванням продуктів B2B і B2C сегментів. Слухачів очікують кейси, розповіді з особистого досвіду, повні інсайтів, перемог, поразок і, звичайно, натхнення застосовувати нововведення для ефективного просування свого продукту.
Що буде на конференції:
10 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
8 годин корисної насиченою інформації;
Круглий стіл, на якому експерти поділяться своєю думкою про тренди SMM у 2022;
Crash test, на якому провідний експерт рандомно в режимі реального часу розбере бізнес-сторінки в Instagram;
Нетворкінг в telegram-чаті конференції;
Подарунки від організаторів і партнерів.
Кому буде корисна конференція:
Власникам і головним виконавчим директорам компаній, які хочуть навчитися грамотно оцінювати результативність рекламних кампаній і формувати вектор дій для компанії в сучасних умовах ринку;
Маркетологам, які хочуть знайти нові інсайти для зростання в своїй сфері до рівня бренд-лідера;
Дизайнерам, програмістам, аналітикам, які хочуть розширити рамки своєї спеціальності і знайти нових партнерів і клієнтів;
SMM-фахівців, які хочуть отримати ідеї для підвищення SMM-активності компанії та виведення її на більш ефективний рівень.
Участь у конференції безкоштовна!
Якщо ви не зможете бути присутніми на конференції в день її проведення, ви можете придбати відеозапис і переглядати її в будь-який зручний час.
Вартість запису конференції SMM Day — до 27 жовтня: 500 грн.