PRO Digital. Vol. 2 – безкоштовна онлайн-конференція про digital-маркетинг
13 листопада – чудова можливість провести час з користю разом з експертами своєї справи. Запрошуємо вас на PRO Digital. Vol. 2 (https://www.facebook.com/events/1227718384359068) – безкоштовну онлайн-конференцію про digital-маркетинг.
Цього разу з вами будуть ділитись своїм досвідом 5 досвідчених практиків у сфері SEO, PPC, SMM і Telegram-маркетингу:
Олександр Вайнраух (РРС). Тема: Як структурувати Smart Shopping.
Коли треба структурувати смарт шопінг?
Якщо структурувати, то як?
Що таке SPAG і де його можна використовувати?
Приклади і кейси.
Світлана Салій (Telegram-маркетинг). Тема: Боти в Telagram – як дати відсіч піратам месенджера?
Які бувають боти?
У чому шкода ботів-шкідників?
Як не нахапати ботів.
Як зрозуміти, що вам налили ботів?
Які ще є сірі методи накрутки? Як розпізнати накрутку? На що варто звернути увагу?
Альона Гордієнко (SEO). Тема: Що важливіше: технічна оптимізація сайту чи побудова посилань?
Огляд інструментів, необхідних в роботі SEO-спеціалісту.
Алгоритми роботи в аутріч.
Перевіряємо “внутрянку” сайту.
Леся Гайдаш (SMM). Тема: Контентна воронка в соцмережах – основні елементи для просування послуг в соцмережах.
Мета і завдання контентної воронки.
Контентна воронка VS традиційні рубрики.
На який термін її створювати?
Анна Бойко (SEO). Тема: Точки росту трафіку в SEO. Інструменти та гіпотези.