Правильні інструменти інтернет-маркетингу на кожному етапі воронки e-commerce проекту за мотивами See Think Do Care
Сьогодні інтернет-маркетинг налічує величезну кількість інструментів, які, в свою чергу, мають різновиди, типи, підтипи і можуть відповідати різним цілям бізнесу.
Однак, не дивлячись на це, шлях клієнта можна узагальнити новим поглядом на воронку від відомого аналітика Авінаша Кошика – See Think Do Care. Розглядаючи шлях клієнта через призму STDC, можна чітко розпланувати всю маркетингову активність з правильними інструментами на кожному етапі.
Максим Ян – PPC Team Lead в Сitrus.ua.
3,5 роки живе, дихає і мислить платним трафіком. Працював як на стороні великих українських і зарубіжний агентств, так і на стороні клієнта в InHouse командах. В даних момент, є відповідальним за платний трафік в одному з найбільших рітейл України – Сitrus.ua.
Програма семінару
Огляд інструментів платного трафіку для e-commerce
Виходимо за рамки стандартних розумінь і стереотипів
Розбираємося з кожним етапом STDC
Чому не можна показувати всім однаковий креатив
Кожному етапу – свій набір інструментів
Єдине вікно для оцінки результатів
У подарунок учасники отримають чек-лист по запуску продукту на всі етапи шляху клієнта
Вартість: early bird – 300 грн, в день семінару – 350 грн.