Оптимізація бюджетів і утримання клієнтів в умовах кризи за допомогою CRM-маркетингу
Безкоштовний онлайн-семінар “Оптимізація бюджетів і утримання клієнтів в умовах кризи за допомогою CRM-маркетингу”
Коли: 5 травня в 15.00
Криза – непросте випробування. Що робити? Куди бігти? Як оптимізувати бюджет і зберегти бізнес і команду? CRM-маркетинг – один з напрямків, який допоможе. На онлайн-семінарі ви дізнаєтеся, як оптимізувати бюджет, автоматизувати маркетинг, правильно вибрати підрядника і антикризові стратегії.
Євген Солдатов – експерт з цифрового маркетингу ExpertSender.
Є персональним менеджером клієнтів з різних сфер діяльності: Sinergy, Amediateka, Bookmate, kiwitaxi та інших. Має великий досвід запуску проектів CRM-маркетингу з нуля. Постійний спікер Digital University, Smart-Payment conference, веде блок про CRM-маркетинг в Digital Business School.
Про що поговоримо на семінарі?
Що таке CRM-маркетинг
Чому варто використовувати цей напрямок в кризу
Як CRM-маркетинг допоможе заощадити, і навіщо комунікацію автоматизувати
Що потрібно, щоб впровадити CRM-маркетинг
Як вибрати підрядників і не розоритися
Антикризові стратегії і механіки, які допоможуть залишатися на плаву
Вартість: онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.