Змінюйся. Безкоштовна онлайн-конференція, як вижити під час кризи
Ми знаємо, як врятувати ваш бізнес. І це не клікбейт. Як залишитися на плаву, не розгубити клієнтів, оптимізувати витрати і вийти з ситуації з мінімальними втратами, розкажуть 13 експертів на безкоштовній онлайн-конференції “Антикризовий інтернет-маркетинг”, яку проводить Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Представники Uklon, Сім’я Ресторанів Борисова, Varus, Comfy, Київстар, Всі. Свої та інших великих компаній поділяться своїми кейсами і досвідом виживання на карантині і після нього.
Використовувати кризу як платформу для зростання, чи можливо це? Так! Незважаючи на зміни, що відбуваються, вміння адаптуватися і швидко застосовувати необхідні заходи допомагає не просто зберегти в кризу свій бізнес, а й покращитися.
Коли пройде конференція?
15 травня 2020 року, починаючи з 10:00.
Що це буде?
Цілий день практичної інформації, яка буде корисна маркетологам, фахівцям рекламних агентств і фрілансерам, керівникам відділів, які займаються просуванням, менеджерам з розвитку і власникам бізнесу. Будь-які питання можна буде відразу поставити спікеру, а ще всіх учасників конференції чекають подарунки.
Налаштуйтеся провести цей день з максимальною користю і дізнатися:
як оптимізувати бюджет під час кризи,
як ефективно управляти співробітниками віддалено,
як саме перебудувати маркетинг в кризовій ситуації,
докладний алгоритм дій і заходів,
якими мають бути показники ефективності і як їх контролювати,
чи можливо перенести офлайн-заходи в онлайн,
робочі ідеї того, як утриматися на плаву.
Участь в конференції – безкоштовна, вам всього лише потрібно зареєструватися на сайті.
Якщо не зможете бути присутніми в онлайні цілий день або захочете переглянути доповіді – вже зараз можете придбати на сайті записи і презентації всіх спікерів.