Більшість добре знайома з розсилкою SMS-повідомлень. Незважаючи на те, що деякі вважають, що SMS можна замінити повідомленнями у Facebook Messenger або WhatsApp, факт залишається фактом: мільярди людей щодня відправляють і отримують текстові повідомлення. Не дивно, що зростає популярність SMS-маркетингу. У компанії Smaily розповіли, як розсилку SMS застосувати до email-маркетингу. SMS і email-маркетинг Існує безліч відмінностей […]
Чи треба налаштовувати цілі на сайті в Google Analytics? Треба! На цій оптимістичній ноті можна було б завершити статтю, якщо б слід за цим не виникало два наступних питання – “Навіщо?” та “Як це зробити?”. Відповім спочатку на перше з них — навіщо Цілі допомогають відслідковувати різноманітні дії на сторінках вашого сайту: натискання на заклики до […]
З глибоким укоріненням сучасних технологій з’являються нові проблеми і залежності в житті людини. Соціальні мережі (інтернет в цілому) віднімають все більше вільного часу. А для когось це зовсім сенс життя і тяжка праця. Хоч раз помічали думки, що потрібно терміново сфотографувати захід сонця і відправити друзям? А яка гарна паста вийшла! Ну як можна не сказати […]
За поточний рік багато відомих міжнародних компаній презентували світу оновлений дизайн своїх продуктів. «Удосконалюватися – значить змінюватися. Бути досконалим – означає змінюватися постійно». Це вислів Вінстона Черчилля відмінно описує сьогоднішню гонку компаній за тим, хто краще, чий продукт більш інноваційний, яскравіше виглядає і приносить більше прибутку. Ребрендінг в 2019 році торкнувся не тільки міжнародних компаній […]
Талант – це природний дар людини, це вроджені здібності, які ми маємо від народження, що проявляється в нашій творчості, наших спортивних досягненнях, науці, технологіях, спілкуванні, кулінарії, танцях, у всіх аспектах життя. Ми всі талановиті, але не всім вдається це виявити. Іноді наші неймовірні вміння можуть бути прямо перед нами, але ми їх не помічаємо. Якщо […]
Лідогенерація в Facebook і Instagram – один з найпростіших і швидких інструментів для залучення нових клієнтів. З її допомогою можна безпосередньо зробити оффер (пропозиція товару або послуги) цільовій аудиторії і отримати контактні дані тих, кого дана пропозиція зацікавила. Такий інструмент максимально ефективний, але їм теж треба вміти користуватися. Лід-форма – відмінна риса рекламного оголошення. Вона відкривається […]
Мало хто знає, що кількість адрес електронної пошти в 3 рази більша числа акаунтів на Twitter і Facebook. А шанси отримати клік через лист і зовсім в 6 разів вище, ніж в Twitter. Причому середній чек у покупця з розсилок на 17% вище, ніж з соціальних мереж. Таким чином, думка скептиків про те, що email-розсилки […]
Веб-банери є відмінними інструментами для поширення повідомлення серед широкої аудиторії. Це одна з найбільш ефективних форм маркетингу, яка широко використовується в онлайн світі. Не варто недооцінювати силу дизайну. 50% компаній говорять, що дизайн відіграє величезну роль в досягненні успіху. Зрештою, дизайн впливає на перші враження і на те, як споживачі сприймають ваш бренд. Високоякісний дизайн […]
Кожен автовласник обов’язково повинен мати поліс страхування громадянської відповідальності на випадок дорожньо-транспортної пригоди. І якщо внаслідок аварії через вашу вину постраждають треті особи, страховка позбавить вас необхідності відшкодовувати збитки будь-кому. Звичайно, якщо ваша страхова компанія виконала всі зобов’язання. Однак не всі страховики поспішають виплачувати гроші, зменшують виплати або взагалі надсилають клієнтам відмову в компенсації. І […]
В очах споживачів ваше відео є відображенням вашого бренду. Щоб допомогти вам впоратися зі своєю стратегією відеомаркетингу, ось деякі найпоширеніші помилки, які можна часто бачити, а також поради про те, як їх уникнути. 1. Неправильне маркування Чути, як хтось згадує ваше відео дуже схвально і приємно. Але якщо вони не можуть пригадати назву вашої компанії, […]
На перший погляд визначити успішність рекламної кампанії не так вже й складно. Багато хто думає, що розміщуючи, наприклад, банерну рекламу, чим частіше натискається на рекламний банер, тим успішніше рекламна кампанія, є залученість, є інтерес. Але при більш детальному вивченні питання стає зрозумілим, що тільки близько 5% інтернет-користувачів несуть відповідальність за 80% всіх кліків. Переважна більшість […]
Поняття «проактивний» часто використовується на співбесідах. Його можна зустріти не тільки в переліку вимог до претендента, але і в робочому процесі. Передбачається, що такий фахівець бере ситуацію в свої руки. Він не просто вирішує завдання, а пропонує оптимальні шляхи її вирішення. Проактивністю вважається прийняття відповідальності за свою працю. Якщо у вас на порядку денному пошук […]
Користувачі смартфонів проводять 90% свого часу в додатках в порівнянні з 10% в мобільному Інтернеті, що робить внутрішньоігрову рекламу одним з найбільш важливих і цінних маркетингових каналів для сучасних брендів. Щоб краще зрозуміти рекламу всередині програми і повністю реалізувати її потенціал, маркетологи повинні спочатку зрозуміти стек всередині програми – або рівні технологій, які роблять все […]
Схоже, наближається кінець «ери» Windows Microsoft. Якщо вірити Джеррі Ніксону, «десятка» є заключною версією популярної ОС, «народженої» в далекому 1985 році. Через 30 років з моменту першого випуску було прийнято рішення про припинення розробки нових ОС Windows. При цьому представники топової корпорації не виключають, що поновлення заключною версії деякий час будуть тривати на постійній основі. […]
Технологічні та інноваційні нововведення широко реалізуються не тільки європейськими банками, а й банками України. За останні роки широкого поширення набули технології Інтернет-банкінгу, розвивається мобільний банкінг. Ця технологія здійснює віддалений доступ до банківських послуг за допомогою веб-браузера, яка є найбільш перспективною, зручною і прогресивною. Що таке домашній банкінг? Домашній банкінг або онлайн банкінг – це практика […]
У статті про те, як створити сайт, зберігши нерви і гроші в майбутньому, я вказав базові питання, які потрібно врахувати ще до появи сайту. Другим етапом існування сайту є етап створення та розвитку контенту. Якщо ви розмістили хороший контент на вашому сайті і красиві фото, це не означає, що ви насправді робите правильний і потрібний вам […]
Сьогодні наші смартфони та планшети займають величезну кількість нашого щоденного часу. Деякі дослідження показали, що середньостатистичний американець щодня проводить близько 3 годин на своїх телефонах, в той час як інші виявили, що як мінімум половина цього часу витрачається на соціальні мережі і YouTube. Поряд з мобільного революцією ми також збільшили обсяг споживаного нами відеоконтенту. Сьогодні, […]
Просування за допомогою лінкбілдінга — один із ефективних способів вивести сайт на перші позиції у пошуку. Щоб грамотно організувати стратегію і не отримати санкції від пошукових систем, необхідно продумати безліч процесів, один з яких — побудова анкор-листа. Що таке анкор-лист, і як його правильно спроектувати, я розповім у цьому пості. 1.Що таке анкор-лист? Анкор-лист — […]
Діапазон, час очікування, залученість або коефіцієнт конверсії: це всього лише чотири приклади ключових показників ефективності, які маркетологи можуть використовувати для відстеження успіху своїх показників веб-сайтів. Визначити одні тільки KPI, звичайно, недостатньо. Якщо ви визначаєте цілі для свого інтернет-маркетингу, ви також повинні мати можливість вимірювати і аналізувати їх. Для цієї мети маркетологам доступна величезна кількість різних […]
Якщо ви не уявляєте своє життя без азартних ігор, які здатні не просто захопити, а й істотно збільшити ваш бюджет, скористайтеся послугами «ПМ казино» онлайн. Вам не доведеться виходити в місто в незручний час доби. Досить увійти на сайт PMCasino, щоб пройти реєстрацію для подальшого користування сайтом і налаштування власного профілю. Серед відмінностей даного сервісу варто […]
Кожен власник сайту мріє про одне – щоб його сайт працював ефективно, а значить залучав нових клієнтів. Кількість відвідувачів і звернень кращий показник його ефективності. Щоб залучити нових клієнтів маркетологи використовують різні інструменти і методи, які дають ефективний зворотній зв’язок. Кілька важливих порад і рекомендацій по залученню трафіку на ваш сайт. 1. Ваш e-mail адрес […]
Ринок стартапів України у 2018 році виріс на 30%, а залучені інвестиції в проєкти перевищили 336,9 млн. доларів. Експерти прогнозують, що в 2019 році інвестування в українські розробки також збільшиться, а винаходили зможуть залучити до 500 млн. доларів на реалізацію власних проєктів. Незважаючи на такі райдужні цифри, фінансування новітніх розробок залишається низьким. Держава поки неспроможна […]
На додаток до незліченних блогів, написаними експертами, журналістами, іконами стилю життя, кухарями, музикантами тощо, компанії все частіше створюють свої власні корпоративні блоги. Як канал новин для корпоративного спілкування і як центр контенту для стратегій контент-маркетингу, блоги сприяють підвищенню впізнаваності і іміджу компанії. Згідно з дослідженням, опублікованим Інститутом контент-маркетингу (CMI), 80% опитаних B2B і 75% опитаних […]
Пошукові системи допомагають потенційним клієнтам знайти ваш бізнес, відсканувавши ваш сайт за релевантними ключовими словами. Але це не означає, що ви повинні сидіти склавши руки: насправді, ваше завдання – переконатися, що ви використовуєте правильні ключові слова на своєму веб-сайті, щоб ваша компанія з’являлася в результатах пошукових систем людей. Дослідження ключових слів надає вам конкретні пошукові […]
Боти-месенджери – це не далеке майбутнє, а реальне сьогодення, яке вже перевірене і добре працює. Відкриті тарифи, швидка окупність інвестицій, збільшення конверсій, економія маркетингового бюджету, більше залучення – це чат-боти сьогодні. До всіх цих плюсів, у оголошень в месенджері Facebook показники відкриття на 500% вище, а рейтинг кліків на 300% вище, ніж в звичайних електронних […]
Того, в кого не має профілю в соціальних мережах сьогодні, просто не існує. Такі правила сьогодні в світі маркетингу. І на те є вагомі причини: профілі в Facebook, Instagram, Twitter допомагають залучити нових клієнтів і зберегти існуючих. Але ваша присутність не буде настільки ефективною і не буде працювати, без регулярного і ретельного обслуговування вашого акаунту, вашого […]
Скориставшись пошуковиком Google протягом пари секунд ми можемо дізнатися всю цікаву для нас інформацію. А слово “загуглити” стало використовуватися в нашому побуті все частіше. Google не єдиний в списку пошукових систем. Але по-справжньому популярними стають далеко не всі. Яка статистика популярності пошукових систем затребуваних в 2019 році, згідно з Statcounter, розглянемо далі. Перед тим як […]
Ще кілька років тому показником успішної публікації в соціальних мережах вважалися лайки. Аудиторія натискає кнопку «Подобається» і всі в захваті, якщо переважить за сотню, пост вже в топі. Здавалося, що все добре. У маркетингу, проте, успіх поста давно вже не обчислюється хорошим настроєм і кількістю лайків, а неспростовними фактами. Різні KPI (ключові показники ефективності) і […]
Сьогодні на сайт Youtube завантажується 300 годин відео щохвилини, його користувачі просиджують понад 4 млрд годин в місяць. За свої 13 років існування сервіс YouTube став найпопулярнішим відео хостингом. Майже кожен може безкоштовно завантажити на YouTube майже все, що завгодно, і отримати шанс залучити мільярд користувачів в місяць – будь то активісти, терористи, політики або […]
За прогнозами компанії Microsoft, до 2020 року 75% домогосподарств матимуть хоча б одного розумного, хто говорить. Більше половини всіх пошукових запитів в світі будуть виконуватися за допомогою голосового пошуку в 2020 році. Голосовий пошук стрімко набирає обертів з року в рік і стає популярним серед всіх вікових груп, особливо серед молодого покоління. Голосовий пошук зручний, […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email