У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine провели опитування серед маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів і 51 рекламна агенція), щоб дізнатися, як рекламодавці планують розподіляти маркетингові бюджети і які платні канали просування будуть в пріоритеті в 2021 році. Результати дослідження опублікували в звіті Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 […]
В Україні з’явився маркетплейс, який працює з оплатою за результат: бізнес розміщує продукт або послугу на платформі, але платить тільки за цільові звернення потенційних клієнтів. Як працює Zeely.me і в чому вигода для підприємців – розповідає Дмитро, кофаундер платформи. Дмитро, в Україні є Prom.ua та Rozetka, навіщо на ринку ще один маркетплейс? – Нас часто […]
На український ринок вийшов словацький сервіс автоматичного створення професійних резюме і супровідних листів за допомогою дизайнерських шаблонів – Vitaello. Сервіс вже став впізнаваним у Словаччині, Чехії, Іспанії, а тепер запущена і українська версія веб-сайту – vitaello.com.ua. На українському ринку непросто заслужити довіру аудиторії, тому компанія фокусується на експертизі і досвіді: 5+ років міжнародного досвіду аналізу […]
У світі, де готівкові гроші здаються все менш важливими, онлайн-банки мають безліч переваг. Так як їм не потрібно підтримувати таку ж фізичну присутність, як і традиційним банкам, вони можуть пропонувати більш вигідні ставки по кредитах і низькі комісії. Більшість клієнтів зараз вже самостійно здійснюють банківські операції онлайн, зі смартфона або комп’ютера. І тільки старовіри вдаються […]
Конкуренція на ринку SMM зростає, як гриби після дощу, а це значить, що коли на ваші плечі випаде завдання вибрати агентство для співпраці, попереджаємо – буде нелегко. Ми виділили 8 суб’єктивних, але наближених до дійсності, пунктів відбору, щоб допомогти вам вибрати команду для комфортної та продуктивної роботи. Вузька спеціалізація. Якщо вашому бізнесу потрібен лише SMM […]
За останні кілька років крауд-маркетинг став повноцінним інструментом інтернет-маркетингу та SEO. Затребуваність цього методу просування не перестає стрімко зростати. Простіше кажучи, крауд-маркетинг (crowd marketing) – це розміщення коментарів з метою популяризації товару або послуги в різноманітних спільнотах інтернету, де мешкає цільова аудиторія. Як працює крауд-маркетинг? Основна мета – масова популяризація потрібного продукту (компанія, бренд, особистість […]
Повсякденне життя все більше переміщується до мережі. В інтернеті ми купуємо, спілкуємось, мандруємо, навчаємося… Все більшої популярності набувають платформи, де люди ведуть свої блоги. Це справжній тренд та ознака сучасності. Хто б міг подумати ще десятиліття тому, що для нас стануть звичною справою вебінари на будь-яку тему, а учні та студенти навчатимуться у скайпі чи […]
У вересні NGN.agency⚡ у співпраці з клієнтом – національним онлайн-кінотеатром sweet.tv, провели масштабну комунікаційну кампанію на декількох платформах до запуску проекту “Hollywood українською”. sweet.tv – це перший український онлайн-кінотеатр, який уклав прямі контракти з голлівудськими кіностудіями Disney, Paramount, Universal і Sony і створює ексклюзивний дубляж і озвучку культових фільмів і трейлерів державною мовою. Перед агентством […]
Існування великої кількості антивірусних програм, що дозволяють захистити комп’ютер власника і позбавити від шкідливих програм, збиває з пантелику як новачків, так і досвідчених користувачів. Всі антивіруси (на перший погляд) здаються однаковими по функціоналу – саме тому варто розібратися в усіх особливостях, перевагах і недоліках. До вашої уваги десять варіантів антивірусного ПО, яке дає можливість повністю […]
Хороший заклик до дії (СТА) може привернути більше відвідувачів на ваш сайт або блог, збільшити продажі, збільшити кількість потенційних клієнтів і коефіцієнт конверсії. У вас можуть бути різні цілі, можливо, ви хочете, щоб ваші передплатники підписалися на безкоштовну пробну версію, завантажили шаблон PDF, перейшли на свою цільову сторінку або просто подзвонили з питанням. У будь-якому […]
Олег Гороховський, співзасновник monobank, топменеджер із 20-річним досвідом, розпочинає проєкт «CEO на 1 день». У рамках ініціативи, що проходить за підтримки Visa, він на один день буде обіймати посаду керівника компанії малого або середнього українського бізнесу: проконсультує, зробить краштест, дасть підказки з побудови ефективної бізнес-моделі, розвитку, маркетингу та ін. Для участі в проєкті підприємці мають […]
Сайт “Українська правда” очолив двадцятку найпопулярніших новинних сайтів за липень-вересень 2020 року – 91 млн. сесій. Про це свідчать дані онлайн-сервісу PRNEWS.IO за 3 квартал поточного року *. На другій сходинці Strana.ua – 82 млн., на третій – КорреспонденТ.net з 75 млн. візитів. До п’ятірки лідерів, які подолали рубіж в 50 млн. сесій, також увійшли […]
У серпні-вересні 2020 року кар’єрний портал і платформа професійного розвитку Happy Monday спільно з бухгалтерським сервісом №1 в Україні «Дебет-Кредит» провів анонімне опитування українських фінансистів — аудиторів, економістів, бухгалтерів, фінансових менеджерів, фінансових аналітиків та фінансових директорів — щоб сформувати рейтинг зарплат у цій сфері. Результати опитування вже відомі. CEO&Founder Happy Monday Анна Мазур зазначає: «Ми […]
Рекрутинговий стартап Make it in Ukraine 19 жовтня вийшов на Product Hunt з проєктом Job Post Builder. У цьому конструкторі вакансій міститься все, що обов’язково повинна написати компанія для залучення цільових кандидатів. Автори проаналізували свій досвід роботи зі 150 компаніями, розібрали тексти понад 1000 вакансій, щоб збалансувати обов’язкові поля та формулювання в готовому шаблоні. Чому […]
Незважаючи на всі труднощі і виклики, з якими зіткнулися мандрівники в цьому році, варто визнати, що сезони 2020/2021 можливо стануть ключовими для розвитку внутрішнього туризму. Давайте реально подивимося на речі: подорожі по Україні зараз з великою ймовірністю будуть затребувані. А це означає, що нарешті прийшов час згадати про плани, відкладені в дальній ящик: відвідати родичів у […]
TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього міста та з’явилася у продажу на початку жовтня. Комунікаційне діджитал-агентство TWIGA Digital Ukraine в колаборації з креативною агенцією Lions, що разом працюють у складі групи […]
«Ми витратили 12 років на створення бізнесу і втратили його майже весь за чотири-шість тижнів», — зізнається співзасновник і виконавчий директор Airbnb Брайан Ческі. Хоча 2020 рік не пощадив туристичну галузь, Airbnb вдалося вижити і адаптуватися до кризи. З чого почалася історія компанії і чому в 2020-му їй довелося піти наперекір своїй місії, розповімо в […]
Що, якщо я скажу, що маркетологи розробили візок для покупок, щоб спонукати вас купувати більше продуктів, коли ви знаходитесь в продуктовому магазині? Дослідження показало що «чим більше віз, тим більше ми купуємо. Фактично, якщо візок вдвічі більше, ніж наш звичайний, ми купуємо на цілих 40% більше, ніж зазвичай». Але не тільки фізичний візок для покупок […]
Два мультимільйонера в гостях у Великої риби – Віктор Мазур (засновник «Ромсат» і «Ланет») і Олександр Кардаков (IT-бізнесмен і експерт з кібербезпеки). Як створити компанію на початку 90-х і успішно розійтися, почавши власний бізнес в різних галузях? Партнерство, лідерство і робота над собою? Амбіції на початку і зараз? Олександр Колб розмовляє про це із засновником десятка […]
Хочу почати з того, що якби на початку свого кар’єрного шляху, я знайшла таку статтю, мені було б набагато простіше вибрати цікавий мені напрямок і розвиватися професійно більш цілеспрямовано. Багато хто хоче працювати в IT, маркетологи не виняток, але далеко не всі усвідомлюють, куди саме вони йдуть. Ніби як збирався розробляти позиціонування, працювати над створенням […]
Відомий інвестор та філантроп Уорен Баффет якось сказав: «Потрібно 20 років, щоб створити репутацію і 5 хвилин, щоб її зруйнувати. Ви будете ставитись до справ по-іншому, якщо задумаєтесь над цим». В епоху інтернету, ця фраза має ще більше значення, адже, щоб зруйнувати репутацію в онлайні вистачить і 1 хвилини. Репутація в Інтернеті — це сформований […]
Українці активно цікавляться новинами фінансового сектора – дослідження. Інтернет-користувачі України протягом липня-вересня 2020 року демонстрували стійкий інтерес до сайтів фінансової тематики. Про це свідчать дані онлайн-сервісу PRNEWS.IO. Так, за третій квартал minfin.com.ua отримав понад 34 млн. візитів і став абсолютним лідером ТОП-10 за відповідний період. Друге місце зайняв finance.ua – 12 млн. візитів, третє – […]
Недавнє дослідження платформи RevJet показало, що споживачі стали звертати менше уваги на рекламу, ніж раніше. Так, 73% клієнтів незадоволені повторюваними месседжами, а 42% вважають рекламу такою, що не відповідає їхнім потребам. У світлі цих даних, ми пропонуємо ознайомитися з тенденціями в сфері онлайн-реклами, які допоможуть більш переконливо донести повідомлення до цільової аудиторії. 1. Контекстуальне таргетування […]
Кожен день ми зустрічаємо вигаданих людей, тварин та інших істот на вивісках міста і полицях супермаркету. Як їм вдалося стати важливими активами всесвітніх брендів? Чи потрібні вони зараз, після золотої епохи рекламних персонажів в XX столітті? Nebo ideas agency розбирає культові і свіжі кейси в цій статті. Що це за звір такий Традиція використання вигаданих […]
На сьогоднішній день Caption video є найефективнішим засобом охоплення максимальної аудиторії в соціальних мережах. Особливо зростає ефективність залучення користувачів смартфонів. Згідно з дослідженнями, 83% споживачів засобів масової інформації дивляться відео з вимкненим звуком. І до цього – 80% людей також з більшою ймовірністю будуть дивитися відео цілком, коли є субтитри, замість того, щоб просто переглянути […]
Не можна недооцінювати вплив кольору на сприйняття людьми бренду. Певні кольори можуть змінювати наш настрій, надихати, розслабляти або занурювати в тугу. Ніхто не захоче довго сидіти на потворному сайті. Якщо колірна палітра подразнює очі, швидше за все, відвідувачі там довго не затримаються. Колір може бути сильним інструментом в умілих руках: ви можете створити шедевр, а […]
Як темна конячка з Дніпра стала конкурувати з гігантами доставки? Чим відрізняються від інших і які цінності переслідують? Місія і візія, плани на 2021 рік. Ведучий youtube-каналу “Велика риба” Олександр Колб розмовляє про це з співзасновником служби доставки їжі Raketa, Олексієм Юхимчук. “Ми скоріше IT-компанія, ніж логістична” – каже Юхимчук. На думку Олексія, побудувати успішний […]
Payoneer провів дослідження ринку фрілансу в період локдауна. Прогнози фрілансерів, опитаних в березні 2020 року, виправдалися: незважаючи на падіння глобального ринку аутсорсингу, доходи фрілансерів ростуть. Опитали близько 1000 представників індустрії зі 100+ країн, щоб дізнатися, як на них позначився старт пандемії і уповільнення глобальної економіки. А також, яким вони бачать подальший розвиток вертикалі. Незважаючи на […]
Іноді бувають ситуації, коли ви втрачаєте контроль над собою, і говорите те, що не хотіли, але образили іншу людину через напружену обстановку. У подібному стані існує ризик піддатися паніці і в нестабільному психологічному стані зробити більше необдуманих речей, про які можна неодноразово пошкодувати. Психологи в подібних випадках дають рекомендацію не здійснювати ніяких дій протягом трьох […]
Раніше для того, щоб щось продати, розміщували оголошення в газеті. Спочатку потрібно було чекати кілька днів, поки його опублікують, потім – поки знайдуться покупці, а після продажу тиждень відповідати на дзвінки, що воно вже не актуальне. Ще й за все це доводилося платити. З появою Інтернету зробити продаж стало в сотні разів швидше й простіше. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email