На двох минулих конференціях ми дізналися, як фармацевтичному бізнесу знайти свою стратегію, просуватися в мережі і продавати свої послуги і ліки онлайн. Тепер же настав час удосконалити свої результати рекламних кампаній. Адаптувати під нові реалії і завоювати ринок, на якому "перемогти", значить з'явитися на слуху своєї цільової аудиторії ще задовго до появи потреби. 18 листопада
Карантинні умови локдауну — це великий перепон для всіх івентів. Але завдяки організаторам Ukrainian eCommerce Forum ecommerce.ua, захід для власників бізнесу можливий і в онлайн-форматі. Безкоштовний спільний вебінар із Тетяною Бондар — «eCommerce-стратегія для малого бізнесу: як і де продавати, щоб стати лідером ніші». Вебінар буде корисним усім, хто продає свої товари в інтернеті і