PPC DAY — масштабна онлайн-конференція про нові підходи до контекстної реклами в складних умовах сучасності
Вже 29 червня стартує “PPC DAY” — масштабна онлайн-конференція про нові підходи до контекстної реклами в складних умовах сучасності, котру організовують WebPromoExperts.
Найкращі експерти ринку з багаторічним досвідом роботи, поділяться практичними доповідями та кейсами, розглянуть зміни, з якими зіткнулася сфера PPC, розкажуть про інструменти, які дійсно працюють в турбулентних реаліях сьогодення.
Лайнап спікерів:
Антон Воронюк (CEO WebPromoExperts),
Євген Мокін (Founder/CEO в “Median ads & School”),
Іван Бурач (Head of PPC “Webpromo”),
Юлія Коновалова (Head of Digital “Comfy”),
Сергій Желепа Head of Digital y “doubleAA” ),
Денис Тонін (Team Lead PPC “Цитрус”),
Григорій Резніченко (Незалежний експерт. Спеціаліст з Google Ads),
Анна Шепелєва (Head of Digital sales analytics “MEGOGO”),
Макс Котенко (Head of Analytic Department “Armar Solution” )
Участь у конференції — безкоштовна!
Дата: 29 червня;
Час: 11:00 за Києвом;
Формат: онлайн.
Реєструйтесь за посиланням та не пропустіть найбільшу онлайн-конференцію року з контекстної реклами. Всіх учасників чекають подарунки від партнерів та сертифікат. Приєднуйтесь до нас на PPC DAY!