Якщо Ви турбуєтеся, що пропустили важливі новини і бізнес-події дві тисячі двадцятого, якщо хочете знати напевно, які маркетингові інструменти і рішення будуть працювати в 2021 році, якщо хочете безкоштовно отримати прогнози і рекомендації від п’ятнадцяти експертів, тоді зустрінемося на безкоштовному онлайн-марафоні «Маркетинг 2021», який пройде з 23 по 27 листопада.
Протягом п’яти днів Ви дізнаєтеся підсумки року по маркетингу і рекламі, а також отримаєте експертні прогнози на 2021 рік. Ви першим будете знати і застосуєте головні тренди, інструменти і технології, які увійдуть в арсенал кожної компанії майбутнього.
Марафон пройде з 23 по 27 листопада (Пн-Пт) в форматі прямої онлайн-трансляції. Кожен день з складається з трьох доповідей в денний час з 13:00 до 16:00. Участь абсолютно безкоштовна!
Повна програма марафону:
Ірина Шамина (1PS) – Підведення глобальних підсумків: найважливіші маркетингові події 2020 року.
Артур Саркісян (Calltouch) – Must Have інструменти маркетолога в 2021 році.
Максим Манахов (Moma Marketing) – 5 причин підприємцю зайнятися персональним брендом прямо зараз.
Дмитро Севальнєв (Pixel Tools) – 11 подій 2020 в області SEO про які повинен знати кожен.
Світлана Ковальова (Expert Content) – Контент без SEO – гроші на вітер.
Денис Кабалкин (LPgenerator) – Онбордінг, як головний інструмент підвищення конверсії в 2021 році.
Сергій Норин (Convert Monster) – Головні SMM підсумки 2020 року.
Юлія Родочінская (Julia Marketing) – Як побудувати бізнес в Instagram. Способи швидкої монетизації в соціальній мережі.
Седа Каспарова (Незалежний Експерт) – Як зацікавити і утримати аудиторію в ефірах, сторіз і відео.
Микита Кравченко (eLama) – Головні новинки контекстної реклами 2020: підводимо підсумки і дивимося в 2021.
Юлія Герц (Callibri) – Маркетингові звіти: звідки прийшли клієнти.
Михайло Мухін (R-брокер) – Як досягти неймовірних результатів за допомогою автостратегій в контекстній рекламі.
Ксенія Клімчукова (PromoPult) – Підсумки 2020 на Таргеті: що приніс нам цей непростий рік. Що нас чекає в 2021: які стратегії будуть працювати.
Роман Цвєтков (Completo) – Кращі маркетингові ходи сфері B2B 2020 і як правильно налаштувати свій маркетинг в 2021 році.