NaZapad: 16-та онлайн-конференція з SEO-просування на західних ринках
29 січня відбудеться онлайн-конференція, присвячена просуванню на західних ринках. Власники бізнесу, маркетологи, SEO-фахівці та веб-майстри отримають практичні знання для виведення своїх сайтів на топові позиції.
У учасників конференції буде змога задати питання спікерам, поспілкуватися в чаті з однодумцями, взяти участь в розіграші пам’ятних призів. Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму на сайті https://nazapad.com/. Кількість місць не обмежена. Запис конференції буде доступний на YouTube-каналі компанії SeoProfy.
Доповідачі NaZapad поділяться зі слухачами реальними історіями успіхів і невдач
Дмитро Бондар: “SEO фристайл: стратегії, фішки, відповіді на запитання”,
Віктор Карпенко: “Як робити ресерч так, щоб з максимальною вірогідністю зробити ТОП”,
Олександр Белевец: “Як динамічно аналізувати сотні сайтів в одній ніші”,
Дмитро Кудренко: “Як налаштувати email маркетинг для рев’юшних проектів”,
Михайло Шакін: “Топ SEO стратегії 2021: набір корисних фішок щодо вибору стратегії”.
А також ще десять спікерів, які поділяться кейсами виведення сайту з-під фільтра, управління командою видалено, входження в топ в буржі без досвіду і бюджету, і ін.
Це 16-я безкоштовна конференція, організована компанією SeoProfy за останні п’ять років. SeoProfy – це результат-орієнтована міжнародна компанія по пошуковому просуванню сайтів з 10-річним досвідом на міжнародних ринках.
Попередні конференції подивилося понад 100 000 учасників.
Більше 50 професіоналів виступили у якості спікерів.
100+ компаній істотно підвищили обсяги продажів на західних ринках, збільшили пошукову видимість і відвідуваність своїх сайтів.