Безкоштовний онлайн-семінар: Digital просування ОТС препаратів у 2022 році.
Сьогодні вже майже ніхто не приходить в аптеку і не каже: “Дайте мені щось від голови/живота/температури тощо. Зараз перед таким походом люди йдуть в інтернет, читають відгуки, склад, аналоги і йдуть в аптеку за конкретним препаратом або взагалі замовляють доставку.
Так що звичайних бонусів для аптекарів при рекомендації недостатньо. Потрібно використати весь інструментарій інтернет-маркетингу. Як це робити і що вам для цього потрібно — дізнаєтесь на безкоштовному семінарі вже 24 лютого!
Про що поговоримо на онлайн-семінарі?
Тренди фармацевтичного ринку у 2022 році.
Сайти компаній, сайти препаратів, свої спецпроєкти чи спецпроєкти на агрегаторах?
Динаміка зростання ніші онлайн?
Працюючі стратегії для просування ОТС брендів.
Нові інструменти, які можна використовувати у фармі.
Серед спікерів:
Антон Воронюк, СЕО Академії WebPromoExperts, директор з розвитку агентства Webpromo.
13+ років досвіду в інтернет-маркетингу;
1000+ навчених студентів;
600+ виступів як спікера;
100+ корпоративних тренінгів для найбільших українських та міжнародних компаній.
Євген Савчук, Регіональний менеджер з цифрового маркетингу GSK
Автор курсу Digital-маркетинг у фармацевтичній компанії
15+ років досвіду роботи у сфері інтернет-маркетингу;
100+ стратегій просування у цифровому маркетингу;
30+ стратегій просування для фармацевтичних брендів;