20 березня відбудеться чергова щомісячна онлайн-конференція від Digital Club Education, присвячена digital-маркетингу, DCE-Conf. Vol. 2. На цей раз основними напрямками конференції виступають SEO, PPC і контент-маркетинг.
Для вас будуть ділитися своїм досвідом такі доповідачі як Тарас Гуща (seo.ua. Київ, Україна), Максим Павлов (linki.pro. Дніпро, Україна), Євген Котяк (контент-маркетолог – фрілансер. Мінськ, Білорусь) і Станіслав Журавський (Media 108. Москва, РФ).
Вартість участі:
400 грн. – участь + запис конференції + презентації доповідей.
300 грн – участь + презентації доповідей.
200 грн. – запис конференції + презентації доповідей.
Програма конференції:
1) Максим Павлов
Тема доповіді: SEO просування ревьюшників на захід.
Про доповідь:
як почати сеошити під бурж;
вибір ніші, домену, хостингу;
що робити після апдейта Google;
де брати контент і посилання.
2) Євген Котяк
Тема доповіді: Як виростити корпоративний блог в бренд-медіа і заробити на цьому.
Про доповідь:
що таке контент-маркетинг і навіщо він потрібен компанії;
чому компанії роблять неефективні корпоративні блоги – кейс: як виростити ефективний блог на сайті компанії;
як перетворити блог в медіа і навіщо це потрібно;
перспективи і як на цьому можна заробити.
3) Станіслав Журавський
Тема доповіді: Ефективне використання контекстної реклами в сфері нерухомості.
Про доповідь:
Спікер поділиться досвідом налаштування Google Ads для ринку нерухомості, розповість про особливості просування житлових комплексів – від старту продажів і до останніх квартир.
4) Тарас Гуща
Тема доповіді: Просування сайтів в Прибалтиці – Естонія, Латвія, Литва. Методи і кейси.
Про доповідь:
підбір семантичного ядра в Прибалтиці;
де шукати копірайтерів і як перевіряти якість;
лінкібілдінг: які посилання працюють?
Для участі в конференції відзначте в цьому заході свою присутність (поставте галочку “Я піду”), і ми надішлемо вам в особисті повідомлення доступ до трансляції.
Чекаємо вас 20 березня, щоб разом отримати “дозу” корисної інформації від досвідчених практиків СНДшного digital-ринку.