Конвертуємо лайки в продажі на безкоштовній онлайн-конференції SMM Day
Аудиторія Facebook у всьому світі більше 2-х мільярдів користувачів, Instagram – більше мільярда, а Tiktok користується вже більше 800 мільйонів людей в день. Використовувати соцмережі для продажів – один з найефективніших способів, але як це робити правильно, не зливаючи бюджети і отримуючи найвищу конверсію? SMM Day – це вже одинадцята безкоштовна онлайн-конференція, присвячена ефективному просуванню товарів і послуг в соціальних мережах. На конференції ви почуєте відповіді на всі свої питання від 15 топових SMM-менеджерів.
Спікери:
Євген Боднар – менеджер з розвитку бізнесу в Viber Ukraine,
Євген Григор’єв – SMM Head в Алло і Xiaomi Ukraine,
Катерина Дунаєва – засновник контент-агентства T-REX і однойменної школи з копірайтингу і SMM,
В’ячеслав Полиновский – директор в AIR Academy.
А також представники Vodafone, Aviasales і інших компаній розкажуть свої кейси для роботи в соцмережах, поділяться трендами і системною інформацією з просування.
Що буде?
ви отримаєте свіжі ідеї для своєї SMM-стратегії,
освоїте сучасні прийоми комунікацій і нові тренди,
зрозумієте, як використовувати кожну з соцмереж: Telegram, LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube,
дізнаєтеся, як виділитися серед конкурентів,
як проводити заходи в сфері B2B,
як використовувати YouTube для просування,
зрозумієте, як стати успішним SMM-фахівцем і почати заробляти більше,
дізнаєтеся кейси, як пережити кризу і витягти з нього користь,
отримаєте системну інформацію з усіх важливих і актуальних аспектів просування.
Для кого конференція?
Для початківців і вже досвідчених SMM-фахівців, для фрілансерів і топ-менеджерів великих компаній. А також для підприємців і тих, хто хоче продавати особистий бренд в соцмережах.
На конференції ви зможете задати спікеру будь-яке своє питання онлайн, отримаєте подарунки від партнерів, а також можете отримати всі записи і презентації цієї і минулої конференції SMM Day.
Уже хочете розібратися з усіма аспектами роботи в соцмережах, систематизувати знання та на 100% підвищити ефективність?