Хороші новини для тих, хто ніколи не зупиняється у професійному розвитку: з 21 по 25 лютого відбудеться безкоштовна онлайн-конференція «МАРКЕТИНГ 2022: Ретроспектива. Прогнози. Тренди».
У світі маркетингу, якщо не розвиваєшся, помираєш (як фахівець)… Тому ми рекомендуємо не упускати жодної можливості підключитися до досвіду лідерів індустрії, підслухати секрети просування провідних фахівців у digital-маркетингу та зібрати список нових фішок, підходів та гіпотез. Тим паче безкоштовно!
Організатори онлайн-конференції «МАРКЕТИНГ 2022: Ретроспектива. Прогнози. Тренди» запросили 20 провідних спеціалістів з різних напрямків маркетингу та бізнесу, серед яких: Ілля Балахнін, Настасья Бєлочкіна, Андрій Гавріков, Дмитро Сидорін, Ільяна Левіна, Володимир Лоцманов, Микита Прохоров.
Вас чекає:
огляд найважливіших подій у світі digital-маркетингу за 2021 рік;
конкретні рекомендації, на чому сфокусуватися у 2022 році;
прогнози лідерів ринку про те, куди рушить індустрія;
інформація про найгарячіші тренди та інструменти;
аналіз успішних (і не дуже) бізнес-кейсів.
Конференція охопить найважливіші теми digital-маркетингу:
Комплексний маркетинг;
Digital-продажі, email-маркетинг та чат-боти;
Соціальні мережі, контент-маркетинг та блогерство;
Контекстна та таргетована реклама;
Продають сайти та пошукове просування.
Всі доповіді підготовлені спеціально до конференції і не були представлені на інших майданчиках: це означає, що ви зможете впровадити унікальні фішки раніше за конкурентів і точно не витратите даремно бюджети, чіпляючись за застарілі інструменти.
В результаті активного та залученого слухання ви зможете скласти конкретний план щодо покращення та розвитку свого/комерційного проєкту, а також план експериментів та покращень на 2022 рік.
Переходьте на сайт конференції «МАРКЕТИНГ 2022: Ретроспектива. Прогнози. Тренди», знайомтеся з програмою та реєструйтесь для безкоштовної онлайн-участі!
Не пропустіть свій шанс підключитися до досвіду ТОП-експертів і зробити 2022 максимально результативним.