GA4, Исследования, Оптимизация воронки: ключевые аспекты 2024 года
Вже 7 лютого відбудеться онлайн-семінар «GA4, Дослідження, Оптимізація воронки: ключові аспекти 2024 року» з Євгенією Максимовою від WebPromoExperts.
Євгенія Максимова — практикуюча веб-аналітикиня та спеціалістка з реклами. Працює з Google Analytics 4, Google Tag Manager та Google Ads. Євгенія буде рада поділитися знаннями та практичними навичками, які отримала, працюючи з компаніями в сферах b2b, логістики, автобізнеса, роздрібної торгівлі (електронної комерції), на фінансових ринках та ін. Має досвід роботи на ринках України, Європи, Азії та США.
На семінарі розберемо, як ефективно проводити дослідження воронки та визначати етапи оптимізації. Поглибимо знання у роботі з ключовими компонентами, такими як змінні, налаштування, візуалізація, сегментування, параметри та показники. Зрозумієте як якісно вплинути на конверсію та отримаєте необхідні інструменти для успішної роботи в цифровому середовищі.
Не пропустіть можливість покращити свої навички та взяти участь у практичному досвіді.