Основи написання стратегії для просування в інтернеті

Інтeрнeт-маркeтолог, спeціаліст з навчання пeрсоналу

Велика кількість інтернет маркетологів, припускаються елементарних помилок в процесі створення стратегії для просування в інтернеті. В даній статті, я спробую описати вам основи написання ефективної стратегії для просування свого бренду в інтернеті. Стратегія складається з наступних етапів:

  1. Аналіз ринку;
  2. Аналіз попиту на вашу послугу або продукт;
  3. Виявлення цільової аудиторії;
  4. Продукт;
  5. Конкуренти;
  6. Встановлення цілі та метриків.

1. Аналіз ринку.

Першим кроком має бути моніторинг ринку, який дасть розуміння, що відбувається у ваші сфері. Важливо зрозуміти, які є новинки та специфічні моменти. Наведіть статистику, скільки є компаній у ваші сфері?, хто є лідерами?, який фінансовий оборот?, ви повинні переконатися, що у ваші сфері є гроші. Ідея може бути геніальною, але реалізувавши ідею у вибраній сфері, можна наткнутися на відсутність грошей. Тому уважно аналізуйте ринок, щоб можна було підготовити унікальну пропозицію, вибрати цільову аудиторію та встановити ціль та метрики.

2. Аналіз попиту на Вашу послугу або продукт.

Щоб сформувати унікальність вашої пропозиції, важливо зрозуміти, що на вашу послугу або продукт є попит. Це можна зробити за допомогою тестової рекламної компанії або знайти статистику від google, скільки разів люди по ключовим словам шукали ваш продукт або послугу.

3.Виявлення цільової аудиторії.

Методом проб та помилок, важливо знайти свою цільову аудиторію. Цільова аудиторія формується за такими критеріями:

  • Країна;
  • Місто;
  • Стать;
  • Вік;
  • Інтереси;
  • Поведінка.

Потрібно знати всі критерії, тоді буде конкретний портрет вашого клієнта. Якщо у вас один критерій буде не правильний, ваша рекламна компанія буде з великою ймовірністю провальною. Кожний пункт дуже важливий, від цього залежить наскільки успішні будуть продажі.

4. Продукт.

На цьому етапі, створюємо унікальну пропозицію. Щоб створити унікальну пропозицію, потрібно відповісти на запитання:

  • Що продаю?
  • Як продаю?
  • Кому продаю?

Відповідь на кожне запитання, потрібно чітко розписати, навіть маленькі деталі, можуть зіграти визначальну роль. Не правильно відповівши на запитання, що продаю? не зможете донести унікальність вашої пропозиції до клієнта. Не знаючи як будете продавати, не зможете ефективно використовувати інструменти. Потрібно розуміти, що для вас зайве, а що працює на розвиток вашого бренду та збільшення продажів. Не знаючи кому продаєте, у вас будуть відсутні продажі або дуже низькі цифри, це я вам ГАРАНТУЮ НА 99%, тому добре подумайте над запитанням кому продаєте свої послуги або продукт.

5. Конкуренти.

Для розуміння загальної специфіки у вашій сфері, ви повинні знати ваших конкурентів, і в чому їх унікальність. З конкурентами потрібно не боротися, а працювати. Постійно стежити що нового.

  • Сайт;
  • Пропозиції;
  • Відгуки;
  • Кейси;
  • Показники від google.

Ні в якому разі не повторюйте за конкурентами, тому що вони розуміють фундамент їх успішності та чому саме таку стратегію вибрали, а ви скоріш за все, не будете володіти цією інформацією, тому краще тестувати свої ідеї та проводити аналіз результатів.

6.Встановлення цілі та метриків.

Важлива чітка ціль, збільшення продажів на 20% у порівнянні з минулим місяцем це конкретна ціль, збільшення активності на сайті це розмита ціль. Ви повинні сформувати відносно чого ви хочете вирости, на скільки ви хочете вирости та які метрики. Метрики можуть бути у вигляді заявок, покупок, лайкыв, репостыв, відгукыв, все що можна порахувати це є метрики. Для отримання результатів та роботи з ними, рекомендую використовувати google аналітику, ads manager, там ви отримаєте показники, які потрібно детально проаналізувати.

Схожі повідомлення