SMM – більше не тренд. Куди бігти, що робити, як сильно гарувати, щоб вийшло!
Що таке обладнаний копірайт і віжуал? Чому про флетлеї і фудфотографіі пора забути? Чому SMM в 2019 році – вже не весело? Що робити і як бути SMM-фахівцям в сучасних реаліях?
Про це (і не тільки!) Поговоримо 25 вересня на онлайн-семінарі від WebPromoExperts: SMM – більше не тренд.
Куди бігти, що робити, як сильно гарувати, щоб вийшло!
Хто спікер? Мстислав Банік – стратег і digital-маркетолог з ухилом в SMM. З 2015 року CEO і співзасновник SMM-агентства Romblab. Серед колишніх і поточних клієнтів: Fedoriv Hub, PepsiCo, KIYAVIA, Укрзолото, Суперлюди, Caparol, Antonio Biaggi і ін.
Що ви дізнаєтеся на семінарі?
Як зараз працює SMM?
Чим відрізняється SMM для брендів, для продуктів, для e-commerce і івентів? Приклади, скріни, особисті кейси;
Чи обов’язково потрібен сайт для продажу через соціальні мережі?
Робота з контентом. Як створити власний стиль письма і арт-дірекшен;
Залученість користувача, тестування, що таке насправді крутий копірайт і віжуал;
Можливості таргетингів і відмінності метрик;
Які плейсменти працюють, які ні і чому кількість конверсій з соцмереж завжди буде менше, ніж з контексту;