Як розвивати український бізнес на світових маркетплейсах?
Неможливо переоцінити важливість глобальних маркетплейсів для українського бізнесу в сучасних умовах. Це не просто вихід на нові ринки, а й, водночас, дієвий інструмент масштабування. Проте, майже всі виробники та дистриб’ютори стикаються з певними барʼєрами вже на перших етапах визначення асортименту, не говорячи вже про особливості та специфічні вимоги глобальних e-commerce майданчиків. Не менш важливою проблемою є відсутність кваліфікованих спеціалістів, профільних експертів з необхідним для успішного запуску продажів досвідом.
Саме тому Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts запускає новий онлайн-курс “Просування на глобальних маркетплейсах”, куратором якого стане Артем Сухіна, співзасновник Disqover Agency та керуючий партнер у BRISE Capital.
Тривалість курсу: 11 тижнів
Початок: 29 червня 2022 року
Формат: живі онлайн-лекції з практичними домашніми завданнями та зворотним зв’язком від лекторів та куратора.
На цьому курсі ви отримаєте багато корисних інсайдів про підготовку та запуск продажів товару, а також можливості просування бренду із залученням як внутрішнього, так і зовнішнього цільового трафіку, зрозумієте логіку різних майданчиків та побудуєте власну систему стратегічного планування. В процесі навчання ви зможете опанувати нові канали та інструменти продажу, такі як: Joom, Shopify, Ebay, AMAZON, Etsy, Wish.
Серед спікерів курсу:
Юлія Павленко, Ініціатор E-Export School, Директор Департаменту Міжнародних Операцій Укрпошти
Катерина Вітковська, CEO Агенції для творчих брендів CBIZ.CLUB
Анастасія Квасюк, Commercial development manager в eBay
Катерина Барабаш, Account Manager Ukraine у Wish
В’ячеслав Ананченко, Country Manager України в Joom
Євген Созанський, СЕО Xtheta Consulting (Shopify Expert Partner)
Аліна Смоленська, Сhief Product Officer
Тетяна Шляпіна, Account Director
Кількість місць в групі обмежена, тому поспішіть зайняте своє!