PPC DAY: PRO — конференція для тих, хто хоче вичавити максимум з платної реклами в 2021 році
Один з великих плюсів діджитал-професій — щомісячні і щоденні оновлення, що створюють простір для постійного зростання і навчання. І навіть якщо здається, що всі методи вам відомі, то вихід нової соцмережі на ринок або оновлення політики конфіденційності не дадуть працювати так, як раніше.
8 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводять безкоштовну онлайн-конференцію PPC Day: PRO. Спеціально для тих, хто знає що таке контекст і як він працює, але хоче більшого.
Ця конференція стане для будь-якого професіонала джерелом свіжої, корисної інформації без води, з можливістю швидко приборкати будь-які нововведення і зміни.
На цей раз в лайн-апі конференції: Марина Верденськая (ПУМБ), Сергій Крутієнко (Tickets.ua), Максим Гапчук (незалежний веб-аналітик), Дмитро Галяк (Webpromo), Олег Піддубний (Median ads & School), Ілля Сандирев ( Content Avenue), Віталій Трохимчук (Jiwo Agency) та інші практикуючі PPC-фахівці.
Спікери поділяться своїми лайфхаками, розкажуть про незамінні інструменти для роботи, розкажуть про свої експерименти і чим вони закінчилися, публічно розберуть свої кращі і гірші кейси.
Про що будуть доповіді:
Офлайн конверсії в онлайн рекламі. Як підвищити якість лідів?
Як запускати рекламу на схожі продукти;
Вдалі і не дуже експерименти в товарних кампаніях Google Ads;
Автоматизація рекламного акаунту Google Ads. Кейс Tickets.ua;
Як купити насіння за допомогою Google Ads. Кейс з реклами в B2B з низьким об’ємом пошуку;
Масштабування інтернет-магазину меблів для HoReCa в регіоні Бенілюкс;
Автоматизація оптимізації кампаній Google Ads;
Як вдихнути в проект нове життя і до чого тут сходи Ханта;
Для кого конференція?
Конференція буде корисна всім, хто прагне поліпшити знання, почути інших, обговорити проблеми та нагальні питання. І для власника бізнесу, який хоче ефективно розподілити бюджет, і для інтернет-маркетолога, якому необхідно завжди залишатися в тренді, і для PPC профі, для вивчення досвіду і инсайтів від колег.
Який формат? Конференція пройде онлайн, а це значить, що потрапити на неї можна буде з будь-якої точки світу.
Участь — онлайн безкоштовно. А якщо захочете подивитися конференцію і презентації в будь-який зручний час — придбайте матеріали прямо зараз, поки ціна не виросла.
Поспішайте зайняти своє місце і отримати всі насущні в 2021 році знання для продуктивного зростання в контекстній рекламі!