Неочевидні методи залучення іноземних клієнтів у В2В
Шукаєте нові канали для залучення клієнтів у В2В?
«Так, рекламу запустимо і полетить» — порадить кожний другий маркетолог/спеціаліст з трафіку. Але що робити, коли реклама вже працює, проте НЕ приносить ТІ [зазначені в KPI] результати?
Така проблема час від часу чіпляє Б2Б-бізнеси, незалежно від їх розміру та сфери діяльності.
Чому?
Класичні методи, як контекстна реклама, SEO, контент-маркетинг, — на нових ринках працюють не завжди так ефективно, як «вдома». Кожний регіон — окрема бізнес-система зі своїми правилами та особливостями.
Зберегти маркетинговий бюджет та досягти фінансових цілей допоможуть неочевидні методи залучення іноземних клієнтів.
Які? Коли?
Про це поговоримо на вебінарі 26 січня о 17:00 (посилання прийде за 2 дні до заходу)
Лектор та ініціатор заходу
Юлія Венцковська — СЕО компанії з перекладів та локалізації MK:translations, підприємець, експерт з лідогенерації в LinkedIn.
Попередня реєстрація обов’язкова, бо в «кімнаті» обмежена кількість місць.