Чому факапи не роблять з нас невдах. Розкажуть відомі українські підприємці на IT FuckUp Night by EASE
Коли з нами стається чергова невдача, здається, ніби увесь світ проти нас і факапи трапляються лише з нами. Насправді факап – невіддільна частина життя й роботи кожної людини. Про це не раз розповідали топові бізнесмени України та світу. Яскравий приклад факапера – знаменитий мультиплікатор Уолт Дісней. Його колись звільнили через відсутність креативних ідей! Ще один приклад – знаменита Опра Вінфрі. Їй довелося піти з телеканалу, оскільки вона не відповідала вимогам продюсерів.
Камерні вечори IT FuckUp Night by EASE від Європейської асоціації програмної інженерії створені саме для того, аби показати, що факапи не роблять з нас невдах, це лише нова відправна точка розвитку. Під час таких зустрічей своїм досвідом провалів вже поділились десятки відомих ІТ-бізнесменів, керівників проєктів, топменеджерів, засновників та стартаперів.
– Нам щоразу стає все складніше організовувати факап-вечірку, тому що топових спікерів, до яких звикла наша аудиторія, стає все менше. Але і це не проблема – підемо шукати по світу. Тим більше, що формат набирає обертів. І якщо раніше шукали ми, то зараз все частіше відбираємо з тих, хто подав заявку сам. Дуже багато людей вірять у силу слова і хочуть розповісти свої історії факапів, аби ті, хто тільки починає свій шлях, не лякались невдач. Цього разу цікаво буде саме тим, що всі спікери керують проєктами міжнародного рівня і мають дуже різну експертизу. Почути чесні історії факапів від таких людей – неоціненно,– відмічає Любов Мочалова, CEO Асоціації EASE.
Вже 17 лютого о 19:00 в UNIT.City пройде нова вечірка IT FuckUp Night by EASE, на якій зберуться власники та топменеджери відомих компаній. Вони розкажуть аудиторії свої історії невдач та поділяться досвідом перетворення рокових помилок у головні уроки свого життя.
Спікери:
Віталій Дятленко, CTO та CO-Founder UKLON, розкаже про досвід запуску реферальної програми, як перевіряти свій ІТ-продукт у бойових умовах серед мільйонів користувачів та чому «переїхати у хмари» не так вже й просто.
Артем Шевченко, CEO Маркетплейс Епіцентр, розповість про випробування, які пройшла його команда при впровадженні інноваційних рішень.
Дмитро Басов, CEO Portmone.ua, поділиться досвідом запуску нових проєктів сервісу та розкаже, скільки може коштувати кожна наступна помилка.