Growth Marketing Stage – конференція по growth marketing
4 квітня в Києві вдруге пройде конференція Growth Marketing Stage.
Uber, Dropbox, Google, Adobe, HubSpot, Mozilla, growth експерти цих компаній приїдуть до Києва щоб поділитися практичним досвідом з українською аудиторією.
Конференція буде корисною для маркетологів, growth-хакерів, менеджерів продуктів, технологічних підприємців і всіх, хто займається розвитком Діджитал бізнесу.
Своїми прикладними кейсами поділяться такі спікери:
Chris More, Head of Growth and Services, Firefox
David Peter Simon, Senior Researcher, Dropbox
Alex Birkett, Growth Marketing Manager, HubSpot
Naman Mathur, User Experience Researcher, Uber
Iulia Crisan, International Growth Team Manager, Google
Satish Mohan, Director of Retention, Adobe
Виступи доповідачів будуть стосуватися побудови прогнозованих моделей зростання (кейси Mozilla Firefox), утримання існуючих користувачів (кейси Adobe), кращих практик при роботі з оптимізацією воронки продажів (уроки від HubSpot), побудови процесу досліджень, спрямованих на розуміння своїх користувачів (кейси Uber і Dropbox ), неочевидні безкоштовні інструменти зростання від Google і багато іншого.
Також в програмі насичений нетворкінг і афтепаті для всіх учасників.
Детальніше ознайомитися з програмою можна на сайті.