На онлайн-семінарі обговоримо, що ж буде трендово в 2020, як зробити свої SMM-прояви максимально залучають і як йти в ногу з часом, створюючи по-справжньому крутий контент для ваших соцмереж.
Також розберемо приклади робочих механік для взаємодії.
Зоя Лобода – співвласниця digital-агентства LOBODS.
Працювала з Brocard, BILLA, Щедрий Дар, Оранта, ТАСкомбанк, КредитМаркет, Varus і багато інших, digital-консультант з більш ніж 5-річним досвідом, номінантка рейтингу ТОП-25 Молодих підприємців України за версією MC Today.
Програма семінару
Світові digital-тренди 2020 і можливість їх адаптації під поточні digital-стратегії
Одвічна боротьба: охоплення VS залучення, блогери VS нано-інфлюенсери, смартфони VS ПК, відео VS фото. Що переможе в 2020?
Потреби аудиторії: нові механіки для взаємодії і залучення користувачів (приклади)
Вартість: участь онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.