Контент-маркетинг – шлях до серця вашого клієнта – 17 серпня Content Marketing Day
17 серпня Академія інтернет-маркетинг WebPromoExperts проводить регулярну безкоштовну онлайн-конференцію – “Content Marketing Day”.
Що ж таке якісний контент і чому його вага, як каналу генерації клієнтів, стрімко зростає? Як навчитися створювати контент, який люди будуть читати, зберігати в нотатках і ділитися ним в соціальних мережах? Найдієвіший спосіб дізнатися це – почути доповіді від експертів-практиків відповідної галузі, які поділяться своїми фішками і напрацюваннями. Вас чекають кейси від MadCats, TemplateMonster, Serpstat, ПриватБанку, SE Ranking, Depositphotos, Sendpulse і багато інших.
Програма максимально актуалізується на поточний момент, тому ви почуєте найсвіжіші тренди і зрозумієте, що дає результат саме зараз.
На конференції ви зможете:
дізнатися, як за допомогою контент-стратегії генерувати лояльних клієнтів;
зрозуміти, як слід упаковувати свою пропозицію;
освоїти сучасні прийоми комунікацій з онлайн-покупцями;
побачити, як і за рахунок чого виділитися на тлі конкурентів;
визначити, як домогтися за допомогою якісного контенту лояльності клієнтів і досягнення бізнес-цілей;
отримати свіжі ідеї для своєї контент-стратегії;
задати питання спікеру в прямому ефірі.
Конференція буде особливо корисна, якщо ви:
маркетолог або інтернет-маркетолог;
копірайтер або редактор;
SMM / SEO-спеціаліст;
власник або адміністратор сайтів;
контент менеджер;
підприємець, який хоче ефективно розвивати бізнес в інтернеті.
І навіть якщо ви давно вже досвідчений фахівець – удосконалmnt свої підходи і дізнайтеся, як добиватися ще більш швидких і більш високих результатів.
Що вас чекає?
8 годин корисної насиченою інформації.
15 спікерів-експертів з унікальними доповідями.
тільки актуальні вказівки та рекомендації щодо.
подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.
Як потрапити на конференцію?
Захід безкоштовне в онлайні, для участі необхідно зареєструватися. В день проведення конференції вам буде надіслано листа з нагадуванням і посиланням на її проведення.