29 квітня пройде безкоштовна online-конференція «Безбюджетний маркетинг 2020».
Всі вже давно звикли до того, що будь-яка рекламна кампанія вимагає вкладень, і що не завжди ці вкладення можуть себе виправдати. На цій online-конференції експерти зламають всі стереотипи і розкажуть, як заощадити гроші і здивувати цільову аудиторію креативними інструментами.
Це не форум з маркетингу. Це тематична конференція про те, як залучати клієнтів за 0 рублів
«Безбюджетий маркетинг 2020» – головна онлайн конференція про нестандартні, низьковитратні, провокаційні і креативні методи просування.
Ключові теми:
Крос-маркетинг;
Партизанський маркетинг;
Вибуховий PR;
Нематеріальна мотивація клієнтів;
Вірусний контент;
Нативна реклама та ін.
Спікери:
Ілля Балахнин – керуючий партнер Paper Planes;
Роман Кумар Віас – засновник агентства Qmarketing і співвласник компанії Qlean;
Владислав Бермудські – експерт по крос-маркетингу;
Harry Lowell – кінопродюсер з Лос-Анджелеса, експерт креативного маркетингу;
Роман Масленников – провідний експерт з вибухової PR в Росії;
Ія Імшинецька – творець унікальної технології системного просування;
Ян Сташкевич – провідний білоруський SMM-щик;
Микита Алексєєв – експерт в області партизанського інтернет-маркетингу;
Костянтин Зимен – скандальний маркетолог, співвласник мережі доставки суші та ролів “YOбіДоёбі”.
Ви можете придбати як Базовий пакет учасника, який дає онлайн-участь в конференції та включення в чат учасників, так і Розширений пакет учасника, який крім базових можливостей дозволить отримати відеозаписи, презентації спікерів і 990 рублів на участь в онлайн-курсі «Безбюджетний маркетинг» .