Безкоштовна онлайн-конференція з ефективної контекстної реклами «WebPromoExperts PPC Day»
14 липня відбудеться найбільша онлайн-конференція в СНД, в якій візьмуть участь 19 країн і 325 учасника. Початок трансляції об 11:00 за Києвом/Москвою. До перегляду конференції запрошуються всі бажаючі з усіх куточків світу!
12 експертів прочитають 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та поділяться особистим досвідом використання контекстної реклами таким чином, щоб вона при мінімальному бюджеті приносила для бізнесу максимум вигод і найбільш ефективні результати на шляху досягнення поставлених цілей.
На цій онлайн-конференції ви зможете отримати натхнення і заряд для нових проектів, знайти для себе свіжі ідеї, отримати знання від експертів і практиків платних каналів трафіку, а також почерпнути досвід інших компаній.
Програма
“Можливості контексту для бізнесу. Кейс WebPromoExperts”. Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts);
“Мобільна реклама. Як бути ближче до клієнта?”, Олексій Бех (менеджер з розвитку агентств в Google);
“Контекст для дрібного бізнесу. Кейс Інтернет-магазину”, Володимир Курій (фахівець з контекстної реклами WebPromo);
“Яндекс.Директ: нові можливості для роботи з оффлайн-даними, Дмитро Білоус (менеджер з розвитку агентств, Яндекс.Україна);
“Інтернет-реклама для великих брендів. Кейс Корал Тревел”, Тетяна Помаранска (Інтернет-маркетолог Coral Travel);
“Контекстна реклама для B2B. Кейс Allbiz”, Олександр Швець (керівник відділу контекстної реклами Allbiz);
“Що стоїть за орієнтацією на повернення інвестицій в рекламу? Кейси Foxtrot, Gold Group”, Руслан Близнюк (керівник відділу аналітики PROMO.UA);
Круглий стіл: “Як збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами?”, Володимир Курій, Сергій Щербаков, Олег Піддубний;
“Онлайн-реклама як джерело оффлайн-продажів. Кейс METRO CASH & CARRY”, Євген Савчук, керівник відділу Інтернет-маркетингу METRO CASH & CARRY);
“Контекст VS таргетинг. Хто прибутковіше – слон чи кит?”, Сергій Щербаков (фахівець з маркетингу);
“Плюси і мінуси новинок Діректа і AdWords”, Ольга Кріль, керівник регіонального відділу контекстної реклами агентства i-Media);
“Типові помилки при роботі з контекстною рекламою”, Євген Шевченко (директор UaMaster);
“Ефективний контекст для ринку нерухомості. Кейси”, Олег Піддубний, (РРС фахівець в Soda Digital);
“Як стати партнером гугла. Google Partners”, Олександр Плетньов (менеджер з маркетингу Google).