Залучайте і взаємодійте: як привернути до себе увагу аудиторії за допомогою Viber
Згідно з результатами дослідження компанії Sinch від 2020 року спілкування з клієнтами за допомогою додатків для обміну повідомленнями є в 10 разів ефективнішим, ніж розсилка повідомлень на електронну пошту. Сьогодні тільки:
2 з 10 клієнтів згодні з твердженням, що компанії ефективно з ними взаємодіють;
71% споживачів хочуть спілкуватися з брендами в режимі реального часу;
85% користувачів читають повідомлення від компаній в месенджерах;
53% аудиторії придбають товар у підприємства, з яким вони можуть зв’язатися онлайн.
Найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в Україні є Viber — він встановлений на 97,9% всіх смартфонів в країні. 99% української аудиторії віком від 24 до 34 років користуються даними месенджером згідно з результатами дослідження агентства InMind, проведеного у 2020 році.
26 листопада Костянтин Костадінов, директор з продажів Rakuten Viber в країнах Центральної та Східної Європи, розповість про те, як реалізувати потенціал бренду, виділитися на тлі інших компаній і налагодити спілкування з потенційною й наявною аудиторією за допомогою Viber на прикладі історій успіху провідних українських брендів.
Дізнайтеся більше про те, чому месенджери — платформа майбутнього, як взаємодіяти з користувачами на базі їхньої улюбленої комунікаційної платформи і як підвищити взаємодію клієнтів з вашим брендом.