Уміння правильно готувати контент і базу для email-розсилок – запорука успіху просування бізнесу з використанням цього каналу.
На семінарі обговоримо п’ять основних причин чому розсилки не дають бажаного результату і як поліпшити вихлоп від цієї діяльності.
Юлія Карнаух – Marketing Strategist at OSF Global Services. Займається онлайн і контент-маркетингом з часів зародження інтернету. Спеціалізується на розробці і впровадженні маркетингових стратегій для багатоканальних продажів.
Програма семінару:
Що таке OR, CR, CTR і як ці метрики використовувати
Як правильно підбирати тему листа
Чому не варто складати «простирадла» для листів
Верстка листів – коли треба і на що звертати увагу
Що таке CTA і як і де його краще розміщувати. Як відстежити роботу вшитого посилання
Навіщо потрібно сегментувати базу і як це робити на прикладі Marketo
Підбірка топ інструментів для автоматизації маркетингу і email-розсилок в залежності від типу бізнесу
БОНУС:
Приклади працюючих текстів розсилок
Огляд основних інструментів для автоматизації маркетингу
Чек-лист для підготовки правильної розсилки
Вартість: участь онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.