В Україні стартує 11-й Національний фестиваль соціальної реклами®
24 жовтня 2019 року відбудуться заключні заходи Одинадцятого Національного фестивалю соціальної реклами®. Фестиваль проводиться з 2005 року та на сьогодні є найбільшим заходом в Україні у сфері соціальних комунікацій.
Організаторами Фестивалю є Спілка рекламістів України та журнал «Маркетинг і реклама». Офіційним Партнером 11-го НФСР виступила компанія PepsiCo Україна.
Проведення Фестивалю має на меті залучення суспільної уваги до значущих соціальних проблем України, залучення широкого кола креаторів до створення соціальної реклами, підвищення якості соціальної реклами в державі.
У рамках 11-го НФСР традиційно буде проведено творчий конкурс соціальних комунікацій: реклами, PR, івент-маркетингу та ін. У рекламних номінаціях змагатимуться кращі фахівці у сфері друкованої, зовнішньої, аудіо- , відео- та інтернет-реклами.
Заключні події Фестивалю відбудуться в конференц-залі київського готелю «Салют», 12-й панорамний поверх. (До речі, найвища геолокація Києва!).
У рамках 11-го НФСР буде організована експозиція конкурсних робіт, традиційно відбудуться майстер-класи та семінари провідних рекламістів і громадських діячів, круглий стіл із проблем комунікацій соціально-відповідального бізнесу, обговорення нових трендів у соціальних комунікаціях. Відбудеться також церемонія нагородження переможців Фестивалю. Професійне журі надасть майстер-клас із питань сучасних вимог до якості соціальної реклами.
Один із засновників НФСР, голова Спілки рекламістів України, професор Євген Ромат відзначив:
– Фестиваль проводиться з 2005 року та вже зробив вагомий внесок у розвиток вітчизняних соціальних комунікацій. На 11-му НФСР ми спробуємо впровадити низку новацій, що мають акцентувати увагу українського суспільства на найважливіших соціальних проблемах нашої держави. І, звичайно ж, –запропонувати шляхи вирішення цих проблем!
Офіційним Партнером 11-го НФСР виступила компанія PepsiCo Україна. Компанія в рамках творчого конкурсу Фестивалю започаткувала тематичну партнерську номінацію «Стимулювання роздільного збору відходів населенням як чинник захисту довкілля». Наталія Фесюн, менеджер зі зв’язків з органами влади та громадськістю PepsiСo Україна зазначила:
– Спільними зусиллями суспільства, бізнесу та держави ми зможемо вирішити гострі екологічні питання, які сьогодні турбують кожного свідомого громадянина та нас як соціально-відповідальний бізнес. Тому наша компанія підтримує заходи, які допомагають привернути увагу та об’єднати сторони, задля покращення екологічної ситуації в Україні.
Конкурсні роботи приймаються Оргкомітетом з 2 серпня 2019 року до 18 жовтня 2019 року.
Електронна адреса для подачі робіт в електронному вигляді: nfsr11@ukr.net. Поточна інформація ( у т. ч. Положення 11-го НФСР) – на офіційному сайті Національного фестивалю соціальної реклами®
Согласен с Вами! Есть целевой трафик и просто трафик. К самому релевантному трафику я бы отнес трафик из таких источников как Контекстная поисковая реклама, Таргетинг Фейсбук например. И хотя в обеих инструментах трафик целевой, он тоже отличается :) В контекстной рекламе пользователь сам ищет и он практически готов купить, а в ФБ пользователя находят и он не совсем горяч для покупки...
0
Serg
26.07.19
Все верно, но должен заметить что не весь трафик равен. Важно помнить про коэффициенты конверсии. Незаинтересованные посетители, которые переходят на сайт и проводят там менее 30 секунд, могут считаться неквалифицированным трафиком - то есть они не интересуются продуктами или услугами ресурса.